Od kilku tygodni wielbiciele niedzielnej audycji "Siesta", emitowanej na antenie radiowej "Trójki", mogą posłuchać on-line jej bieżących i archiwalnych wydań.
reklama
"Siesta" - prowadzona przez Marcina Kydryńskiego - prezentuje słuchaczom muzykę jazzową z różnych zakątków świata. Archiwizacja audycji w internecie prowadzona jest od 9 lipca br. na stronie www.jazz.pilsner.pl, dzięki sponsoringowi przez producenta piwa marki Pilsner Urquell.
Przy wejściu na stronę zostajemy poproszeni o podanie przedziału wiekowego - ukończone lub nieukończone 18 lat. Wydawałoby się, że związane jest to z delikatną, nienachalną reklamą piwa, widoczną w rogu strony, ale wybierając opcję "nie ukończyłem 18 lat" zostajemy przekierowani na stronę Kompanii Piwowarskiej ;-) Dopiero wybór opcji "ukończone 18 lat" pozwoli nam na delektowanie się muzyką prezentowaną na łamach audycji.
Z informacji przekazanych przez twórcę serwisu, firmę Digital One, wynika, że w ciągu kilku tygodni od momentu powstania strony odwiedzający odsłuchali już blisko milion minut "Siesty".
Na stronie www.jazz.pilsner.pl można znaleźć nie tylko zapisy audycji, ale również opisy albumów oraz tytuły utworów nadawanych w "Sieście". Witrynę opracowano w technologii flash.