Możliwość umieszczania reklam w sieci całkowicie odmienił świat reklamy, zdecydowanie rozszerzając jej możliwości. Co więcej, to świat, który nieustannie powiększa swoje horyzonty, co chwilę oferując nowe możliwości promowania usług i treści. Które z metod marketingu internetowego są najpopularniejsze?
Aby móc reklamować swoje usługi online, z pewnością należy znaleźć im konkretne miejsce w sieci. I choć marketing bardzo często ma na celu przekierowanie odbiorcy właśnie w ten punkt internetu, to jednak posiadanie przez markę strony internetowej jest reklamą samą w sobie. Wyszukując konkretny rodzaj usług czy produktów w sieci, potencjalny klient może dzięki dobremu pozycjonowaniu trafić właśnie na daną witrynę, dzięki czemu dowie się o istnieniu firmy.
Taką samą funkcję pełnią profile w social mediach – to kolejna z absolutnych podstaw marketingu online. Fanpage marki na Facebooku czy Instagramie pozwala dotrzeć do większej ilości odbiorców, a możliwość korzystania z hasztagów to niezwykle skuteczna, darmowa forma promocji danego konta. Dobre dopasowanie hasztagów, treści i formy pozwala na przyciągnięcie nawet kilkudziesięciu tysięcy odbiorców dziennie. Więcej na temat siły stron internetowych i social mediów można dowiedzieć się z Bazy Wiedzy AdNext.
Newsletter to wyjątkowy rodzaj marketingu internetowego. W teorii może przypominać ulotki reklamowe wrzucane do skrzynek pocztowych, z tą różnicą, że są to ulotki, których prenumeratę zamówił sam odbiorca. Newsletter może być wysyłany wyłącznie wtedy, gdy adresat sam sobie go zażyczy, wpisując się na listę subskrybentów. Tym samym marka zyskuje informację o tym, które treści wzbudziły realne zainteresowanie, prawdziwe grono potencjalnych klientów i łatwą możliwość ich utrzymania poprzez regularny mailing.
Reklamy display to treści graficzne lub tekstowe wyświetlane na stronie samej marki, u partnerów albo w sieciach reklamowych. Reklamodawca płaci za każde jej wyświetlenie, a marka zyskuje prawdopodobieństwo zdobycia uwagi odbiorcy.
Form reklamy internetowej jest wiele, a każda z nich odpowiada innym potrzebom marki. Przed zdecydowaniem się na przetestowanie konkretnej z nich, warto dokładnie przeanalizować, czego firma oczekuje najbardziej – tak, by reklama przynosiła przede wszystkim zauważalne efekty.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|