Na linii wciąż pojawiają się nowi klienci, którzy są niecierpliwi i natychmiast chcą połączyć się z konsultantem. Pracownicy muszą poradzić sobie z tymi sytuacjami, jednak nie uda im się to bez profesjonalnego systemu telekomunikacyjnego. Choć infolinia dla firm stanowi przedsięwzięcie na dużą skalę, uruchomienie jej wcale nie musi być procesem żmudnym i skomplikowanym. Udowadnia to wirtualna centrala Call-eX Cloud, która może być samodzielnie skonfigurowana.
Infolinia voip działa na bazie wirtualnej centrali telefonicznej IP-PBX zintegrowanej z usługą połączeń głosowych VoIP – SIP Trunk: Call-eX Cloud. Jest to nic innego, jak nowoczesny system telekomunikacyjny dla biur i contact center zintegrowany z usługą SIP Trunk (rozmów VoIP).
Mając podstawową wiedzę w temacie, wystarczy kilka prostych kroków do uruchomienia infolinii we własnej firmie.
Krok 1. Wybieramy dostawcę usługi i system telekomunikacyjny dla call&contact center. Zdecydowanie warto rozważyć wybór wirtualnej centrali Call-eX Cloud VoIP marki Datera;
Krok 2. Wybieramy numer specjalny 801 - jego zaletą jest to, że wzbudza zaufanie wśród klientów, jest też łatwy do zapamiętania;
Krok 3. Uruchamiamy usługę menu IVR pod numerem 801 – jest to jedna z wielu funkcji VoIP dołączonych do kont pracowniczych;
Krok 4. Aktywujemy opcję kolejkowania połączeń - funkcjonalność ta pozwala na spełnienie dwóch podstawowych celów, takich jak:
1) zminimalizowanie czasu oczekiwania dzwoniących osób - klienci odczują znaczną poprawę procesu obsługi i dostępności konsultantów;
2) najlepsze zagospodarowanie czasem pracy konsultantów.
Dodatkowe narzędzia jakie są zawarte w systemie to:
Panel Agenta - to panel WWW dla pracowników infolinii i call center. Umożliwia m.in. śledzenie zadań, podgląd kolejek połączeń i zostawianie notatek na temat wyników rozmów.
Panel Supervisora - jest kontem stworzonym z myślą o szefie zespołu agentów. Pozwala mu na dołączanie do rozmów i zarządzanie pracą podwładnych, a także algorytmem pracy call center.
Fot. pixabay.com
Dlaczego Call-eX Cloud?
• nowoczesna wirtualna centrala IP-PBX - system jest administrowany poprzez panel WWW, dostępny z poziomu przeglądarki internetowej, tak samo jak panel agenta i supervisora;
• szereg funkcji dla contact center (kolejkowanie, automatyzacja dzwonienia);
• bogate funkcje VoIP dla biur (telekonferencje, wirtualny fax, IVR, komunikaty, przekierowania);
• styki API/CTI - pozwalają zintegrować ją z dowolnym środowiskiem informatycznym (CRM);
• skalowalność - bardzo łatwa rozbudowa Call-eX Cloud – wystarczy aneks do umowy abonamentowej;
• panele agentów infolinii - opcje takie jak: kolejki, wrap up, statusy rozmów;
• panele supervisorów - funkcjonalności zarządzania algorytmami, raportowania i analityki, podsłuchiwania rozmów;
• personalizowane stawki połączeń;
• atrakcyjna oferta abonamentowa - Call-eX Cloud to usługa chmurowa, płatna w abonamencie, którego wysokość zależy tylko od liczby podłączonych do platformy pracowników;
• elastyczność - opcja chmury i abonamentu lub serwera i licencji - można kupić licencję i zainstalować go na dowolnym serwerze; umowy na 12 lub 24 miesiące;
• SIP Trunk w Call-eX Cloud to tanie rozmowy krajowe i zagraniczne, pakiety minut i negocjowalne stawki;
• niższa bariera wejścia dla mniejszej firmy - za sprawą niewielkiej opłaty na start i atrakcyjnego abonamentu;
• możliwość zarządzania czasem i trybem pracy agentów;
• większa wydajność pracy.
Profesjonalną pomoc w uruchomieniu i konfiguracji firmowej infolinii można uzyskać, wchodząc na stronę https://www.datera.pl/dla-contact-center.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Ustawa antyterrorystyczna i megaustawa wchodzą w życie. Przegląd (e)prawny 1.07.2016
|
|
|
|
|
|