Bardzo często dzieje się tak, że zajęcie, które traktowaliśmy do tej pory jako dodatkowe, na pewnym etapie naszego rozwoju zawodowego wyrasta na zajecie główne. To ono przynosi nam większy dochód i większą satysfakcję, niż praca na etacie. Bywa i tak, że latami prowadzimy nieformalną działalność, np. korepetycje, i nie mamy pomysłu na to, jak unormalizować formalnie i prawnie to, co robimy. Wreszcie często nie mamy pomysłu na siebie i szukamy rozwiązania, które w miarę bezpieczny sposób pomogłoby nam rozkręcić własny biznes.
We wszystkich wymienionych przypadkach optymalnym rozwiązaniem wydaje się franczyza czyli wpisanie się w funkcjonujący już na rynku system biznesowy, w ramach którego franczyzodawcy i franczyzobiorcy działają według ściśle określonych zasad (modelu biznesowego), dzięki czemu ryzyko niepowodzenia jest znacznie mniejsze niż wtedy, gdy próbujemy rozkręcić biznes wyłącznie własnymi rękami. Różnorodność ofert franczyzowych jest na tyle duża, że łatwo znaleźć wśród nich coś dla siebie zarówno osobom z wykształceniem zawodowym, średnim jak i wyższym. Osobom z mniejszym i większym kapitałem. Franczyzobiorca staje się równocześnie niezależnym przedsiębiorcą i elementem większej sieci, dzięki czemu może liczyć na wsparcie franczyzodawcy (szkolenia, kampanie promocyjne; badania dotyczące tego, jaka grupa osób byłaby zainteresowana jego usługami, itp.). Jeśli zaczniemy współpracę ze znanym i uznanym franczyzodawcą, bank chętniej udzieli nam kredytu.
Udzielanie korepetycji, prowadzenie warsztatów, pomoc w odrabianiu lekcji - zamiast działać na granicy prawa, warto założyć centrum nauczania, przyciągnąć do siebie jeszcze więcej klientów i mieć możliwość zatrudnienia dodatkowych osób. Jak wykazują wszelkie badania przeprowadzane na reprezentatywnych grupach uczniów na wszystkich etapach nauczania, to właśnie matematyka jest przedmiotem sprawiającym największe trudności. Korepetycji z matematyki najczęściej udzielają studenci lub sami nauczyciele przedmiotu. W tym drugim przypadku istnieje więc ryzyko, że używają tych samych metod, które wykorzystują podczas pracy z szkole.Centra Nauczania MathRiders działają w oparciu o nowatorską metodę Helen Doron, dzięki której matematyka przestaje wydawać się dzieciom i młodzieży trudna i niezrozumiała. Jeśli kiedykolwiek udzielałeś tradycyjnych korepetycji i czujesz, że warto byłoby tego rodzaju działalność uczynić swoją pracą zawodową - zostań franczyzobiorcą MathRiders. Jeśli wiesz, że tłumaczenie matematycznych zawiłości dzieciom to twoja mocna strona - zostań franczyzobiorcą MathRiders. Jeśli masz smykałkę do prowadzenia własnej firmy i znasz ludzi, których mógłbyś zatrudnić jako doskonałych korepetytorów - zostań franczyzobiorcą MathRiders. Jako właściciel Centrum Nauczania możesz stworzyć własny biznes, równocześnie dając dzieciom z twojej okolicy szansę lepszego startu w przyszłość.
Model biznesowy MathRiders sprawdził się już w wielu polskich miastach. Korepetycje z matematyki prowadzone efektywną metodą Helen Doron pobierać można w Warszawie, Krakowie czy Wrocławiu. MathRiders działa w Poznaniu, Lublinie i Łodzi. Naszą ambicją jest stworzenie sieci Centrów Nauczania w większej ilości miast, tak żeby dzieci z najróżniejszych środowisk miały szanse na wyrównywanie braków i uświadomienie sobie, że nauka matematyki nie musi być trudna, żmudna i uprzykrzająca życie. Korepetycje z matematyki w Krakowie czy Warszawie prowadzone w ramach Centrum Nauczania niczym się od siebie nie różnią - bez względu na wielkość miasta nasi edukatorzy zawsze pracują w ten sam sposób, utrzymując stały bezpośredni kontakt z rodzicami i uczniami. Franczyzobiorca Centrum Nauczania jest właścicielem niezależnego Centrum na terenie obejmującym od 50 do 100 tysięcy mieszkańców. Nigdy nie zostaje sam ze swoimi codziennymi kłopotami - otrzymuje wsparcie Dyrektora Regionalnego. Może organizować zajęcia zarówno w samym Centrum, jak i w innych miejscach na terenie objętym licencją. Franczyzobiorca Studia Nauczania posiada i prowadzi Studio Nauczania MathRiders na obszarze zamieszkałym przez maksymalnie 25.000 osób i podlega lokalnemu Dyrektorowi Regionalnemu. Prowadzi zajęcia wyłącznie w Studiu.
Założenie własnej firmy dzięki ofercie franczyzowej MathRiders otwiera przed nami możliwość rozwoju zawodowego, którego próżno oczekiwać, kiedy prowadzi się korepetycje w szarej strefie. Dzięki wpisaniu się w system powiązań franczyzowych nie tylko nauczymy się w jaki sposób prowadzić własny biznes, co może znacznie ułatwić nam podejmowanie kolejnych kroków na ścieżce dalszej kariery zawodowej, ale także poznamy swoje mocne i słabe strony w relacjach z partnerami biznesowymi. Jeśli nauczanie matematyki naprawdę jest naszą pasją, zanurzymy się w nowatorskiej metodzie Helen Doron, która na pewno wzbogaci nasz warsztat pracy, umiejętności pedagogiczne, a co za tym idzie - uczyni nas konkurencyjnymi wobec osób bazujących na tradycyjnych metodach nauczania. Szeroki wachlarz pomocy i wsparcia menadżerskiego w rozwoju Twojego biznesu pomoże ci zorientować się w arkanach prowadzenia własnej działalności bez nadmiernego obciążenia - zawsze przecież możesz zwrócić się o pomoc do osób stojących wyżej we franczyzowej hierarchii. Korepetycje z matematyki w placówce MathRiders bazują na nowoczesnych metodach nauczania, których efektywność warto sprawdzić zawsze wtedy, kiedy dziecko ma kłopoty w szkole. Coraz więcej osób postanawia szukać pomocy właśnie tutaj, co dobrze wróży na przyszłość wszystkim kolejnym franczyzobiorcom.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|