Przyrośnięte do parkingów pojazdy służbowe nie przynoszą zysków, ani oszczędności. To efekt uboczny zdalnej pracy, która może na stałe zagościć w wielu firmach. Pracownicy korzystający z transportu zbiorowego już nie tak chętnie przekraczają próg autobusu, metra lub tramwaju. Tymczasem istnieją w przestrzeni miejskiej rozwiązania, które można łatwo i tanio wdrożyć w polityce transportowej większości firm.
reklama
Mowa o budżetach na przejazdy transportem współdzielonym, tzw. budżetach mobilności. Z jednej strony pozwalają na wymierne oszczędności na przejazdach w firmach, a z drugiej zapewniają stały dostęp do różnorodnych form transportu indywidualnego.
Docenią to zarówno pracodawcy szukający optymalizacji w utrzymaniu służbowych pojazdów, jak i pracownicy unikający przejazdów transportem zbiorowym, czy próbujący np. złapać taksówkę w godzinach szczytu, pędząc na spotkanie biznesowe. Dla kadry pracowniczej budżet na przejazdy będzie stanowił również atrakcyjny benefit, pozwalający na znaczące oszczędności w budżecie domowym.
Budżet mobilności pozwala uniknąć ryzyka związanego z długoterminowymi umowami leasingowymi lub najmu, ich obsługą oraz wszelkimi dodatkowymi kosztami, nie rezygnując jednocześnie z nowoczesnych, wysokiej jakości środków transportu. Rozwiązanie to umożliwia zarazem dokładny wgląd w dane dotyczące przejazdów, co pozwala na elastyczne i bardziej precyzyjne planowanie polityki transportowej w firmie. Oszczędności wygenerowane dzięki budżetowi mobilności Vooom mogą sięgać kilkunastu tysięcy złotych rocznie tylko na jednym pojeździe.
O tym jak wykorzystać w firmach wspomniane trendy w mobilności miejskiej dowiemy się podczas webinaru, który odbędzie się w najbliższy piątek, 29 maja o godzinie 10.00.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie Andrzej Popławski, Head of electric mobility w innogy Polska - największego elektrycznego carsharingu w Polsce.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|