Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jak efektywnie prowadzić ewidencję czasu pracy?

30-08-2017, 06:31

Każdy, kto zatrudnia pracowników, jest zmuszony do prowadzenia ewidencji czasu pracy. To właśnie na jej podstawie może rozliczać wszelkie przepracowane godziny, które podsumowują, ile wynagrodzenia należy się za dany miesiąc. Ta czynność może wydawać się uciążliwa, ale tylko jak będziemy korzystać z tradycyjnych sposobów, bo są nowe możliwości, które bezdyskusyjnie ułatwiają prowadzenie ewidencji. Poznajmy je!

tablet biznes ewidencja czasu pracy - materiał inewi.pl

Tradycyjna ewidencja - tradycyjnie uciążliwa!

Zanim jednak przejdziemy do sedna, przypomnijmy sobie, dlaczego pracodawcy nie lubią tradycyjnej ewidencji. Przede wszystkim zajmuje zbyt dużo czasu, który można przeznaczyć na coś innego, bardziej pożytecznego, co przyczyniłoby się do rozwoju firmy. A tak, przedsiębiorca musi zawsze pamiętać o tym, by przygotować dla każdego pracownika kartę ewidencji czasu pracy, którą musi regularnie uzupełniać. To zajęcie żmudne, generujące straty czasowe i finansowe. Na szczęście rozwój internetu i nowych technologii sprawił, że dziś to wszystko jest łatwiejsze. Najlepszy przykład? Aplikacja InEwi, dzięki której prowadzenie ewidencji jeszcze nigdy nie było tak łatwe!

Co zyskujemy dzięki InEwi?

InEwi usprawnia wszelkie procesy związane z ewidencją czasu pracy w każdej firmie. Gwarantuje efektywny monitoring pracowników, bezproblemowy, szybki dostęp do danych, błyskawiczny obieg informacji - to wszystko oszczędza dwie najważniejsze waluty w każdej firmie: czas i pieniądze. InEwi to pierwsza tego rodzaju aplikacja do rejestracji czasu pracy. Dopasowana do polskich realiów, uwzględniająca specyfikę rodzimych przedsiębiorstw. Zapewnia to, co najważniejsze w tym temacie: rejestrację czasu pracy, zarządzanie delegacjami i urlopami, cyfryzację listy obecności i wiele innych. To nowoczesny system zapewniający całkowitą, precyzyjną i łatwą kontrolę czasu pracy pracowników. Wszystko jest dokładnie odnotowywane - spóźnienia, nadgodziny, nieobecności, uczciwie podsumowane, bez błędów i niedomówień.

Wygoda, czas, oszczędność pieniędzy

Nie musisz już prowadzić papierowej listy obecności, teraz wszystko dostaniesz w jednym miejscu - na naszym dedykowanym internetowym systemie RCP (Rejestracji Czasu Pracy). Znajdziesz tam czytelne, najistotniejsze informacje: przejrzystą cyfrową listę obecności każdego pracownika, kartę pracy, która zawiera podsumowanie takich informacji jak czas pracy, nadgodziny czy przerwy. Dodatkowo raport szczegółowy, żeby dzień po dniu prześledzić aktywność konkretnego pracownika.

Bez wątpienia w ten sposób można efektywnie prowadzić ewidencję czasu pracy. Korzysta na tym każda ze stron. Dla każdego pracodawcy to pewność, że wszystko będzie uporządkowane i to bez dodatkowych nakładów finansowych, dla pracowników zaś to gwarancja uczciwego, dokładnego rozliczenia, bez podejrzeń o nieuczciwość ze strony firmy.

 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy