Jak być szczęśliwym w czasach Facebooka?

07-08-2018, 13:54

Wielu ludzi czuje się nieszczęśliwymi. Coraz częściej dotyczy to osób młodych. Problem pogłębiają media społecznościowe, ponieważ z publikowanych w nich zdjęć na ogół przebija szczęście, więc może nam się wydawać, że innym żyje się dobrze. Co zrobić, aby faktycznie być zadowolonym ze swojego życia?

Czas zwiększonych wydatków zbliża się nieubłaganie.

>> Sprawdź konto z kartą otwartą na dzisiaj <<

0 zł za prowadzenie rachunku, użytkowanie karty debetowej i wypłaty gotówki!


Tomasz Kalko, właściciel marki szkoleniowo-doradczej, twierdzi, że po pierwsze, trzeba zadać sobie pytanie, jakie mamy najważniejsze, strategiczne cele w swoim życiu, czyli co chcemy w nim osiągnąć.

Następnie zastanówmy się, czy aby na pewno są to nasze cele, a nie np. naszych rodziców lub wmówione nam przez media. Jak wiadomo media społecznościowe bardzo zabiegają o naszą uwagę. Bardzo często w reklamach próbuje się nas przekonać, że bez jakichś produktów czy usług nasze życie jest niepełne, i powinniśmy na to uważać, bo to oczywiście nieprawda.

Wreszcie po trzecie, spróbujmy ustalić, czy osiągnięcie naszych celów może przełożyć się na korzyści finansowe, tak aby jednocześnie „być i mieć” (oczywiście myśleć w ten sposób należy tylko w przypadku niektórych dziedzin życia).

Dzięki realizacji tych celów będziemy czuć się bardziej spełnieni i szczęśliwi, czyli będziemy mieli większe poczucie dobrostanu. Poczujemy się dobrze z tym, co robimy i gdzie obecnie jesteśmy.

Źródło: infoWire



Sprawdź, który bank może zaproponować Ci najtańsze kredyty gotówkowe, najlepsze kredyty hipoteczne, kredyty dla firm, bezpłatne konta osobiste, konta firmowe czy najlepiej oprocentowane lokaty >>
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać






fot. Kaspersky


  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.