Choć konkurencja jest coraz silniejsza, Apple wciąż nie ma powodów do narzekania.
Apple pochwaliło się ostatnio sukcesem premiery swojego nowego systemu operacyjnego, jednak to wciąż rynek urządzeń mobilnych wydaje się być dla korporacji priorytetem.
Firma konsultingowa Strategy Analytics zaprezentowała po raz kolejny swoje badanie dotyczące rynku tabletów. Jak zauważa dyrektor projektu Peter King, w drugim kwartale 2011 roku sprzedano aż 15,1 mln tabletów, co jest olbrzymim wzrostem w stosunku do 3,5 mln w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Drugi kwartał okazał się najbardziej korzystny dla Apple, które sprzedało 9,3 mln tabletów. Choć jest to rekordowa liczba w historii firmy, w ciągu roku udziały Cupertinio na rynku tabletów skurczyły się z 94 do 61 procent. Jak łatwo się domyślić, odpowiedzialne są za to urządzenia z Androidem, które w drugim kwartale 2011 mogły się pochwalić 30 proc. rynku.
Analitycy zwracają uwagę na trudności związane z szacowaniem liczby sprzedanych urządzeń tego typu. O ile w przypadku Apple wyprodukowany tablet jest niemal jednoznaczny ze sprzedanym (firma z trudem nadąża z produkcją), tak w przypadku urządzeń z Androidem trudno stwierdzić, ile z nich jest tak naprawdę w użyciu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|