Zdecydowana większość użytkowników, którzy korzystają z iPada w pracy, używa go do poprawiania swojej produktywności oraz wykonywania istotnych zadań - donoszą autorzy badania wykonanego przez IDG.
reklama
Około 91% korporacyjnych użytkowników iPada używa go przede wszystkim do pracy, a tylko sporadycznie także do zadań związanych z życiem osobistym - twierdzą autorzy badania IDG.
Już teraz aż jedna czwarta tego typu urządzeń dostarczana jest przez samych pracodawców. Zdaniem witryny Electronista jednoznacznie dowodzi to faktu, że firmy coraz częściej postrzegają tablety, jako uzupełnienie standardowych komputerów czy smartfonów.
Około 72% użytkowników iPada w związku z jego posiadaniem wykorzystuje rzadziej netbooka. Co ciekawe, aż 66% ankietowanych powiedziało, że tablet po części zastępuje im nawet standardowy komputer. Obecnie jednak tylko 16% pytanych podaje, że całkowicie zrezygnowało z netbooka na rzecz iPada (w Europie ten wskaźnik jest nieco większy i wynosi 23%).
Z popularności tabletów bez wątpienia cieszyć się może firma Apple, gdyż obecnie zdecydowana większość pracowników wykorzystujących tablety odrzuciła możliwość zakupu analogicznego urządzenia z Androidem czy Windowsem. Już w marcu może zostać zaprezentowana kolejna wersja iPada, która poza lepszej jakości ekranem prawdopodobnie będzie oferowała również wsparcie dla szybkich sieci bezprzewodowych LTE.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|