Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Internetowa kampania ma uratować Kazimierz Dolny

03-07-2010, 12:39

Przedsiębiorcy wraz z portalem KazimierzDolny.pl łączą siły, aby zachęcić turystów do odwiedzenia miasteczka. W lipcu przeprowadzą na własny koszt internetową kampanię reklamową miasta.

Po powodzi, która przeszła wiosną przez Lubelszczyznę, zanotowano spadek liczby turystów przyjeżdżających do Kazimierza Dolnego. Przedsiębiorcy z miasteczka postanowili działać i wspólnie z lokalnym serwisem KazimierzDolny.pl przygotowali internetową kampanię promocyjną.

>> Czytaj też: Internet najcenniejszym źródłem informacji w branży turystycznej

Sonda
Kampania internetowa uratuje turystykę Kazimierza Dolnego?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

Od lipca ruszy akcja, której efektem będzie promowanie Kazimierza Dolnego jako miejsca z różnorodnymi możliwościami do spędzania urlopu. Dla turystów w serwisie KazimierzDolny.pl zostaną przygotowane atrakcyjne internetowe przewodniki z opcją pobrania i wydruku.

KazimierzDolny.pl
fot. - KazimierzDolny.pl
Dodatkowo zostanie przeprowadzona kampania w wyszukiwarce Google, a także w innych wybranych serwisach internetowych. W celu wzmocnienia zainteresowania akcją zostaną przygotowane liczne konkursy, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez przedsiębiorców, takie jak: kolacje, noclegi czy zabiegi w SPA.

>> Czytaj też: Dotacje głównie dla e-doradztwa i e-turystyki

- Chcemy, aby turyści przestali się obawiać przyjazdu do Kazimierza Dolnego, przecież obroniliśmy się przed powodzią. Dlatego wraz z przedsiębiorcami chcemy przypomnieć turystom walory naszego miasteczka i na własny koszt przeprowadzimy akcję promocyjną – mówi Kamil Ruciński, właściciel serwisu KazimierzDolny.pl.

Serwis jest dostępny pod adresem: www.kazimierzdolny.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *