Przedsiębiorcy wraz z portalem KazimierzDolny.pl łączą siły, aby zachęcić turystów do odwiedzenia miasteczka. W lipcu przeprowadzą na własny koszt internetową kampanię reklamową miasta.
Po powodzi, która przeszła wiosną przez Lubelszczyznę, zanotowano spadek liczby turystów przyjeżdżających do Kazimierza Dolnego. Przedsiębiorcy z miasteczka postanowili działać i wspólnie z lokalnym serwisem KazimierzDolny.pl przygotowali internetową kampanię promocyjną.
Od lipca ruszy akcja, której efektem będzie promowanie Kazimierza Dolnego jako miejsca z różnorodnymi możliwościami do spędzania urlopu. Dla turystów w serwisie KazimierzDolny.pl zostaną przygotowane atrakcyjne internetowe przewodniki z opcją pobrania i wydruku.
Dodatkowo zostanie przeprowadzona kampania w wyszukiwarce Google, a także w innych wybranych serwisach internetowych. W celu wzmocnienia zainteresowania akcją zostaną przygotowane liczne konkursy, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez przedsiębiorców, takie jak: kolacje, noclegi czy zabiegi w SPA.
- Chcemy, aby turyści przestali się obawiać przyjazdu do Kazimierza Dolnego, przecież obroniliśmy się przed powodzią. Dlatego wraz z przedsiębiorcami chcemy przypomnieć turystom walory naszego miasteczka i na własny koszt przeprowadzimy akcję promocyjną – mówi Kamil Ruciński, właściciel serwisu KazimierzDolny.pl.
Serwis jest dostępny pod adresem: www.kazimierzdolny.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*