Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Internet Poland Conference&Expo - cały internet w jednym miejscu

PATRONAT BRANŻOWY 08-11-2011, 20:30

Kilka godzin temu wystartowało największe wydarzenie w polskiej branży interaktywnej - Internet Poland Conference&Expo. W czasie dwóch dni trwania eventu będą miały miejsce trzy imprezy towarzyszące: Targi Internet Poland z pięcioma strefami prezentacyjnymi, Gala Mixx-Awards oraz Forum IAB. Organizatorem wydarzenia jest IAB Polska.

Forum IAB 2011
fot. - Forum IAB 2011
8 listopada, punktualnie o 9 rano, Hala MT Polska otworzyła swoje podwoje dla uczestników tegorocznego Internet Poland Conference&Expo. W dniach 8 i 9 listopada odbywają się równolegle dwie imprezy: konferencja Forum IAB oraz część targowa, zaś wieczorem pierwszego dnia w hali „B” odbędzie się uroczysta gala wręczenia nagród Mixx Awards.

Tomasz Lis na Forum IAB
fot. - Tomasz Lis na Forum IAB
W godzinach przedpołudniowych można było dziś m.in. wysłuchać wystąpienia Tomasza Lisa, który przedstawił koncepcję nowego portalu tworzonego wspólnie z firmą Nextweb Media. W Dzienniku Internautów można już znaleźć pełne wideo z zapisem tego wystąpienia.

Zobacz: Tomasz Lis rusza z nowym portalem: Polacy mają niskie potrzeby informacyjne (wideo)

Targi Internet Poland
fot. - Targi Internet Poland
Internet Poland jest jednym z największych wydarzeń branży interaktywnej w tej części Europy. Na ponad 5 tys. m kw. prezentują się dostawcy usług oraz rozwiązań specjalizujących się w tematyce brand advertisingu, e-mail marketingu, aktywnościach social media, mobile marketingu czy advergamingu. Swoje stoiska mają także domy mediowe oraz agencje kreatywne. Tak szeroki wachlarz podmiotów reprezentujących sektor interaktywny tworzy idealne miejsce to nawiązywania kontaktów biznesowych oraz networkingu.

Forum IAB 2011
fot. - Forum IAB 2011
– Naszym planem jest, aby Internet Poland było stałym punktem w kalendarzu branży interaktywnej. Jestem przekonany, że zaangażowanie tak znaczących nakładów pracy całego biura IAB oraz naszych partnerów będzie miało bezpośrednie przełożenie na sukces tego przedsięwzięcia – mówi Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.

Wydarzenia wchodzące w skład Internet Poland Conference&Expo 2011:

Mixx Awards

Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury - eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy - oceniali wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. IAB Polska już po raz piąty organizuje konkurs kreatywny MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w internecie. Tegoroczna edycja jest rozegrywana według 13 kategorii.

www.mixx-awards.pl

Forum IAB 2011

Forum IAB 2011
fot. - Forum IAB 2011
To organizowana przez IAB Polska konferencja branży internetowej, w której występują światowej sławy paneliści oraz osoby zajmujące kluczowe stanowiska w międzynarodowych korporacjach. Poprzednia edycja Forum uświetniona była takimi nazwiskami, jak Seth Godin czy Mike Walsh. W tym roku możemy liczyć na wystąpienia m.in. Ruperta Slade'a oraz Gary'ego Vaynerchuka.

www.forumiab.pl

Targi Internet Poland

Targi Internet Poland
fot. - Targi Internet Poland
Na targach odbywających się w ramach Internet Poland mają okazję zaprezentować się firmy związane z marketingiem interaktywnym. Między stoiskami zostało zaplanowanych sześć specjalnych stref prezentacyjnych, gdzie znajdziemy wszystkie firmy, które zdecydowały się na zakup stoiska. W ciągu 2 dni odbędzie się około 120 prezentacji.

www.internetpoland.pl

Czytaj także: IAB Polska: Chcemy dotrzeć do osób, które rozpoczynają działania w internecie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:







fot. Freepik



fot. Freepik



fot. Freepik