Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Internauci wymienili już 1 mld zł w Walutomacie

04-01-2012, 16:58

Serwis, którego działanie opiera się o wymianę walut bezpośrednio pomiędzy użytkownikami internetu, osiągnął właśnie rekordowy obrót w wysokości 1 mld zł.

robot sprzątający

reklama


Ponad 2 tys. firm i 30 tys. osób prywatnych korzysta z usług Walutomatu. W ciągu nieco ponad dwóch lat działania serwisu klienci dokonali za jego pośrednictwem wymiany walut o wartości 1 mld zł. Łącznie przez system Walutomatu przetransferowano zatem waluty o wartości 1 mld zł (miliard po każdej ze stron biorących udział w wymianie).

Wymiana poszczególnych walut w serwisie Walutomat.pl
fot. Walutomat.pl - Wymiana poszczególnych walut w serwisie Walutomat.pl
- Serwis ma charakter społecznościowy, co oznacza, że wymiana walut odbywa się bezpośrednio pomiędzy użytkownikami. Nie ingerujemy w kurs wymiany, dostarczamy jedynie platformę technologiczną z zabezpieczeniami informatycznymi oraz funkcjonalnymi, taki model jest korzystny dla wszystkich - komentuje Adrian Łaźniewski, rzecznik prasowy serwisu Walutomat.pl.

Czytaj też: Internetowa wymiana walut: konkurenci tradycyjnych kantorów czają się w sieci

Walutomat.pl działa od listopada 2009 r. i prawdopodobnie jest pierwszą w Polsce społecznościową platformą wymiany walut. Po roku funkcjonowania jego obroty sięgnęły ponad 200 mln zł, a po dwóch już ponad 900 mln zł. Od momentu powstania Walutomatu do końca 2011 r. użytkownicy serwisu dokonali wymiany walut o łącznej wartości przekraczającej 1 mld zł.

- Stałe tempo rozwoju Walutomatu wskazuje, że Polacy polubili wymianę walut przez internet. Jest to na pewno najtańsze i najwygodniejsze rozwiązanie z obecnie dostępnych na rynku - twierdzi Adrian Łaźniewski.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *