Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Internauci-filmowcy w walce z głodem

22-11-2007, 10:09

Przedstawiciele Światowego Programu Żywnościowego (WFP) zaapelowali do filmowców amatorów, aby Ci tworzyli reklamy społeczne uświadamiające problem globalnego głodu i publikowali je w Sieci. Autor najczęściej oglądanego filmu wygra wycieczkę dla dwóch osób na "front walki z głodem".

Przedstawiciele WFP twierdzą, że najbardziej zniechęcającą rzeczą w walce z głodem jest brak globalnej świadomości dotyczącej tego problemu. Dla wielu z nas słowo "głód" brzmi tak naprawdę abstrakcyjnie. Faktem jest jednak, że co 5 sekund z tego powodu umiera jedno dziecko. Setki milionów ludzi z powodu głodu cierpią. Skali problemu nie da się porównać do żadnej katastrofy czy ataku terrorystycznego.

Właśnie w celu uświadomienia młodym ludziom problemu głodu wystartowała kampania Hunger bytes. Przedstawiciele WFP zachęcają w jej ramach do tworzenia amatorskich filmów uświadamiających problem głodu. Zachęcają również do jak najczęstszego promowania filmów na stronach internetowych i blogach. Filmy mogą być szokujące i kontrowersyjne. Powinny trwać od 30-60 sekund.

Osoba, której film zdobędzie największą widownie do października 2008 roku pojedzie do jednego z krajów, w którym działają wolontariusze i pracownicy WFP. Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać film w skompresowanym pliku o wielkości do 4 MB na adres hunger.bytes (at) wfp.org.

Nie jest to pierwsza kampania WFP skierowana do internautów. Wcześniej organizacja udostępniła internetową grę, która pozwala na zbieranie ziarenek ryżu dla głodnych i naukę słownictwa.

Na stronie kampanii Hunger Bytes na YouTube pojawił się już klip filmowy przygotowany przez WFP:


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: WFP