Po trzech kwartałach 2007 r. przychody firmy Interia.pl wyniosły 45,7 mln zł w porównaniu do 37,7 mln zł w analogicznym okresie roku poprzedniego. O 49 proc. od początku roku wzrosła gotówkowa sprzedaż reklamy internetowej.
Łącznie sprzedaż gotówkowa spółki, na którą składa się reklama, e-commerce czy systemy internetowe, w trzech kwartałach 2007 r. wzrosła o 33proc. Udział reklamy internetowej w sprzedaży Interia.pl wynosi 76,5 proc.
Jak wynika z najnowszych wyników finansowych, w trzecim kwartale br. Interia osiągnęła przychody w wysokości 14866 tys. zł, co oznacza wzrost o 23,9 proc. w stosunku do 2006 roku (11998 tys. zł w trzecim kwartale 2006). W tym samym okresie osiągnęła zysk netto w wysokości 817 tys. zł w porównaniu do zysku w III kwartale 2006 r. wynoszącego 1 062 tys. zł.
Wyniki finansowe spółki za trzeci kwartał oceniamy jako relatywnie dobre. Składają się na nie: sezonowo niższy przychód z reklamy oraz rosnące koszty zatrudnienia związane z dynamicznym rozwojem Interia.pl - mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Interia.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*