Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Intel: Domowa rozrywka da zarobić

14-06-2012, 20:48

Intel poszukujący nowych źródeł przychodów chce produkować więcej urządzeń, które mają stać się centrum domowej rozrywki - informuje agencja Reuters. Ma to być odpowiedź koncernu na zwiększającą się liczbę urządzeń, które będą wymagały wspólnego ogniwa.

Jak zauważa Intel, w związku z rosnącą ilością różnego rodzaju urządzeń, jakie pojawiają się w domach, synchronizacja i składowanie danych może w przyszłości znacznie zyskać na znaczeniu - informuje Reuters (zob. Intel CFO eyes more connected living rooms).

Czytaj także: Intel wyda 300 mln dol. na promowanie ultrabooków

CFO Intela Stacy Smith tłumaczy natomiast, że na zwiększone zapotrzebowanie dotyczące procesorów serwerowych wskazuje rosnąca jakość udostępnianych materiałów wideo. Będzie to powodowało znaczny wzrost znaczenia wsparcia infrastruktury na różnego rodzaju urządzeniach - uważa Smith.

Jeden z szefów Intela zauważa również, że rozwój praktycznie każdego sprzętu dla użytkowników domowych może zostać przekuty w sukces Intela. Obecnie koncern walczy o rynek urządzeń przenośnych, gdzie znacznie popularniejsza jest konkurencyjna architektura ARM - na razie tańsza i oszczędniejsza niż ta opracowywana przez Intela.

Smith nie chciał jednak komentować doniesień na temat zestawów telewizyjnych. Według agencji Reuters Intel może pracować nad takim sprzętem, który miałby rozpoznawać, kto aktualnie ogląda telewizję. Tego typu rozwiązanie miałoby z kolei pozwolić na lepsze dopasowywanie reklam, ale również obsługę ciekawych funkcji związanych z rozrywką.

Czytaj także: HP zaprezentował laptopa pokrytego szkłem


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Reuters



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING