„To be inspired is great, but to inspire is incredible” – torbą z takim oto inspirującym cytatem witani byli wszyscy uczestnicy największej ogólnopolskiej studenckiej konferencji o IT w biznesie – Inspiring Solutions. Jej siódma już edycja odbyła się w tym roku w dniach 26-28 marca, jak zawsze w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
reklama
Niemal 700 uczestników przybyło entuzjastycznie z całej Polski, by w ciągu 3 dni poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć praktyczne umiejętności w obrębie czterech ścieżek tematycznych: Think Big, Design & User Experience, Security oraz Smart Management. Podczas warsztatów i case studies realizowanych przez przedstawicieli firm specjalizujących się w dziedzinie, takich jak The Boston Consulting Group, Google, czy Microsoft studenci mogli dowiedzieć się, jak efektywnie zarządzać wielkimi przedsięwzięciami bazującymi na ogromnej ilości danych, samodzielnie spróbować przeprowadzić analizę ryzyka w IT, poznać technologiczne rewolucje w nowoczesnych systemach, czy stworzyć mapy doświadczeń towarzyszących użytkownikowi aplikacji i urządzeń.
Różnorodność formy i tematów zajęć była tak duża, że każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Dodatkowo wyjątkowa atrakcyjność i aktualność poruszanych zagadnień powodowała, że część warsztatów mogła pochwalić się ponad 100-procentową frekwencją.
Perełkami konferencji były 3 wydarzenia specjalne. W środę odbyły się Inspiring Talks, podczas których 7 prelegentów miało raptem 700 sekund, by opowiedzieć o pasji swojego życia. Niedużo? Nic więc dziwnego, że były to wystąpienia tak dynamiczne i porywające słuchaczy! Bart Tkaczyk podkreślał zalety energicznego i optymistycznego kierowania pracownikami i firmą, Tomasz Kolinko opowiadał o dzielnym dążeniu do spełnienia swoich marzeń jako twórca aplikacji, a Karol Kopańko upamiętnił spotkanie jakże popularnym ostatnio wspólnym „selfie”.
W czwartek 4 prelegentów z firm partnerskich podczas Panelu Dyskusyjnego porównywało korzyści i zagrożenia związane z coraz bardziej powszechną obecnie personalizacją danych. Ułatwienie życia czy zmierzch autonomii konsumenta? Zdania były podzielone, co bardzo urozmaicało wystąpienia i trzymało w napięciu całe audytorium. Zwieńczeniem burzliwej debaty był uroczysty bankiet.
Piątek był dla uczestników dniem inspiracji do samodzielnego szukania innowacji na rynku na podstawie bezcennych doświadczeń dobrze prosperujących startupowców. Opisywali oni sukcesy swoich przedsięwzięć od momentu powstania pomysłu do jego realizacji. Słuchacze dowiedzieli się o procesie tworzenia i wprowadzania na rynek m.in. maski do snu polifazowego Intelclinic, tłumacza języka migowego Migam, platformy informatycznej Social WiFi, czy interaktywnych ekranów dotykowych Glip.
Siódma edycja konferencji był pełna nowości – zaczynając od szerokiej promocji ogólnopolskiej, przez możliwość bieżącej wymiany oczekiwań między uczestnikami a wykładowcami i organizatorami za pośrednictwem aplikacji mobilnej Feedback, po innowacyjne konkursy (merytoryczny i kreatywny) realizowane we współpracy z BCG, w których nagrodami były iPady oraz tygodniowy staż w siedzibie firmy w Dolinie Krzemowej. A czym zaskoczymy Was w przyszłym roku?
Do tego czasu zachęcamy do odwiedzania naszej strony internetowej oraz fanpage’a na Facebooku w celu zyskania bieżących informacji i jeszcze większej dawki inspiracji!
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*