Comarch erp optima CRM to rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa nastawionego na budowanie pozytywnego wizerunku, świadczenie usług na najwyższym poziomie, dbanie o klienta i systematyzowanie relacji z nim. Wszystko to ma pośredni lub bezpośredni wpływ na odniesienie sukcesu i wzrost zysków. Z myślą o firmach świadczących usługi i zajmujących się serwisowaniem oferowanych produktów powstało innowacyjne oprogramowanie Comarch erp optima serwis, które jest w pełni kompatybilne z wieloma innymi modułami dotyczącymi faktur i handlu.
Niezależnie od tego, jaki profil działalności ma firma świadcząca różnego typu usługi i jakiej jest wielkości, bardzo pomocnym narzędziem pracy okazuje się być innowacyjny system Comarch erp optima, wzbogacony o moduł Comarch erp optima serwis. Rozwiązanie to pozwala na rejestrowanie wszystkich przyjmowanych przez firmę zleceń serwisowych. Uzyskują one status zrealizowane lub w toku. Moduł ten umożliwia harmonogramowanie zadań i rejestrowanie wykonanych już czynności. Duże możliwości w wyborze ustawień sprawiają, że możliwe jest dopasowanie ich do obsługi serwisu konkretnej firmy. Comarch erp optima serwis pozwala także na rejestrowanie historii realizowanych napraw, łącznie z zastosowanymi w tym celu częściami. Dowody zakupu, czyli faktury i paragony, mogą być wyświetlane w bardzo przystępny sposób, gdyż bezpośrednio z poziomu wybranego zlecenia. Praktyczną funkcjonalnością w Comarch erp optima serwis jest możliwość rezerwowania czasu w przypadku zleceń wymagających dojazdu do klienta. Wszystkie potrzebne dane wyświetlane są w kalendarzu operatora, który zawsze znajduje się pod ręką. Zaletą korzystania z tego modułu jest możliwość obsługiwania zleceń cyklicznych, mając do dyspozycji różne opcje do wyboru – zakładkę ogólnie, kontrahent, czynności, części, atrybuty.
Korzyści płynących z wdrożenia w swoim przedsiębiorstwie Comarch erp optima serwis jest wiele, o czym przekonali się już właściciele różnych firm. System ten ułatwia, usprawnia i przyspiesza wprowadzanie różnego typu informacji związanych z przyjętymi zleceniami serwisowymi. Dodatkowo można na bieżąco analizować podejmowanie czynności, które zostały przydzielone konkretnym pracownikom. Na korzyść Comarch erp optima serwis przemawia przejrzystość ustalania terminów wykonania prac z poziomu terminarza i prowadzenie ich szczegółowej ewidencji. Wdrożenie tego nowoczesnego systemu pozwala na uporządkowanie organizacji kadry pracowniczej i priorytetyzowanie działań. Każde zlecenie można w przystępny sposób podsumować i wystawić fakturę klientowi. Możliwe jest nawet wyodrębnienie osobnego magazynu, który posłuży wyłącznie do działań dotyczących stricte serwisu. Comarch erp optima serwis wspiera prowadzenie i zarządzanie przedsiębiorstwem w kontaktach na linii firma-klient.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|