Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Archiwum - 29 Kwietnia 2005

  • Reklamy w RSSach

    Zdobywające błyskawiczną popularność kanały RSS, przestają tracić swą "dziewiczą czystość", która w przypadku internetu przejawia się nie tylko brakiem spamu, czy wirusów, ale dla wielu także brakiem reklam. Za oceanem reklamy w RSSach już "śmigają". W Polsce pierwszy krok do wprowadzenia reklam w RSS poczyniła grupa International Data Group Poland S.A. (IDG) wraz z kampanią koncernu Microsoft, poinformowali przedstawiciele IDG.  więcej
    29-04-2005, 23:58, redakcja, Lifestyle
  • Koniec wirusów, jakie znamy?

    Podczas poświęconej bezpieczeństwu sieciowemu konferencji Infosecurity Europe, która zakończyła się wczoraj w Londynie, eksperci byli zgodni: czas wirusów, jakie znamy, dobiega końca. Robaki internetowe w poczcie elektronicznej odchodzą do lamusa.  więcej
    29-04-2005, 20:26, redakcja, Lifestyle
  • Reklama bardziej precyzyjna

    Przedsiębiorcy decydujący się na reklamę w Internecie będą mogli dotrzeć do większej liczby klientów w konkretnym rejonie Polski. Wirtualna Polska i NetSprint zawarły porozumienie, którego wynikiem będzie wyświetlanie Linków Lokalnych.  więcej
    29-04-2005, 10:07, redakcja, Lifestyle
  • Tłuste lata przed polskim e-commerce

    Świadomość polskich Internautów znacznie wzrosła w ostatnich latach i lepiej umiemy korzystać z dobrodziejstw sieci, wynika z raportu "E-commerce 2005. Ocena i prognozy" firmy Gemius SA. Wnioski z badania przedstawiono podczas konferencji pt. "Jak zarabia się w sieci? Czyli gorączka e-zakupów w Polsce i za granicą" zorganizowanej 28 kwietnia br. przez Money.pl.  więcej
    29-04-2005, 00:43, redakcja, Lifestyle
« Kwiecień 2005 »
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930