Social Media Day w Warszawie połączył świat biznesu i nauki. II Edycja konferencji Social Impact odbyła się w środę 30 czerwca w auli głównej PJWSTK i zgromadziła ponad 200 uczestników. Organizatorami byli PJWSTK i Interactive Research Center Sp. z o.o.
reklama
Konferencja zatytułowana „Badania społeczne w internecie. Nauka i biznes” miała na celu pokazanie części wspólnych dla rynku i pracy naukowej uczelni. Koordynatorem głównym cyklu konferencji jest Mariusz Karbowski z IRCenter.
Konferencję poprowadziła Justyna Spychała z IRCenter i Informatyki Społecznej w PJWSTK. Pracownicy firm mogli zobaczyć, nad czym pracują naukowcy i zastanowić się nad korzyściami zastosowania konkretnych metodologii, narzędzi i wiedzy w realizacji zadań biznesowych. Środowisko akademickie poznało potrzeby i oczekiwania rynku.
Występujący w pierwszej części wykładowcy i studenci prezentowali wyniki badań prowadzonych na wydziale Informatyki Społecznej PJWSTK pod kierownictwem prodziekana – dr. Adama Wierzbickiego. Poszczególne prezentacje dotyczyły funkcjonowania i struktury zespołów redakcyjnych na Wikipedii, a także badania kompetencji teamów specjalistycznych funkcjonujących w serwisie Linkedin. W dalszej kolejności przedstawiono możliwości analizowania społeczeństwa sieciowego i pozyskiwania wiarygodnych danych o uczestnikach dyskusji.
- Konferencja przedstawiła najnowsze osiągnięcia naukowe w badaniach akademickich, które z powodzeniem mogą być zastosowane w biznesie. Była także okazją do spotkania najlepszych na rynku praktyków social media – mówi Mariusz Karbowski, koordynator cyklu konferencji z IRCenter.
Owocem konferencji będzie raport wideo realizowany przez organizatora Interctvie Research Center we współpracy z VideoADDICTED, którego celem jest systematyzacja wiedzy o rynku wideo w Polsce, opisanie dobrych praktyk biznesowych i modeli biznesowych z wykorzystaniem wideo. Raport ma również za zadanie standaryzowanie sposobów mierzenia efektywności działań prowadzonych przy wykorzystaniu formatów wideo.
Prowadzący zapowiedzieli także powstanie raportu „Diagnoza Social Media. Social Media jako źródło wiedzy o konsumentach”, nad którym rozpoczęła pracę Grupa Ekspercka powołana po pierwszej konferencji Social Impact.
Kolejna edycja konferencji Social Impact odbędzie się w Krakowie, prawdopodobnie pod koniec sierpnia 2010 r.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*