Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem - “Consumer is a heart of your business. Think omnichannel!”. Program Forum został podzielony na dwa bloki: Customer Trends oraz Customer Journey. Wydarzenie odbędzie się 9 października w Warszawie.
E-commerce od kilku lat jest jedną z najszybciej rozwijających gałęzi gospodarki. Era digital znacząco zmieniła proces zakupowy współczesnych konsumentów, który stał się wyzwaniem dla retailerów. Rozwój nowych technologii spowodował zanik granic pomiędzy offline i online, co dotyczy także sposobu, w jaki funkcjonują klienci. Są w wielu kanałach jednocześnie, swobodnie między nimi migrując. I tego samego oczekują od sklepów. Omnichannel to już nie trend, to rzeczywistość. Tegoroczne Forum poświęcone będzie kluczowym zagadnieniom związanych z wielokanałowym konsumentem i jego ścieżkami zakupowymi.
Omnichannel to już nie buzz word. Ostatnie 5 lat diametralnie zmieniło konsumenta, jego oczekiwania, zachowania i sposoby podejmowania decyzji zakupowych. Dlatego też w tym roku program konferencji skupia się właśnie na nim.
Program Forum został podzielony na dwa bloki: Customer Trends oraz Customer Journey. W pierwszym z nich uczestnicy poznają kluczowe statystyki dotyczące współczesnych konsumentów i trendów związanych z ich preferencjami zakupowymi. W drugim bloku eksperci poruszą tematykę zachowań konsumentów w kontekście wielokanałowego procesu zakupowego, który zaczyna się już od inspiracji i szukania informacji, a kończy na zakupie.
Konferencja odbędzie się 9 października przy Mysiej 3 w Warszawie. Forum zwieńczy gala Konkursu e-Commerce Polska awards 2018, podczas której nagrodzeni zostaną najlepsi w tej branży. Więcej informacji znajduje się na stronie Forum.
Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Pierwsze urodziny podkarpackiego inkubatora. Jakie korzyści przyniósł dla regionu?
|
|
|
|
|
|