IAB: poradnik e-commerce dla kupujących

13-02-2012, 22:51

Praktyczny dokument dla osób zainteresowanych zakupami w internecie został przygotowany przez IAB Polska. To już druga publikacja dedykowana zakupom online, pierwszą były "Dobre Zasady e-Commerce".

Celem, który przyświeca twórcom poradnika, jest edukacja na temat bezpieczeństwa dokonywania zakupów w sieci. Jak pokazują badania CBOS i Millward Brown SMG/KRC, 8 na 10 użytkowników internetu w Polsce robi zakupy online. Jednak czy na pewno wszyscy wiemy, jak dokonywać ich bezpiecznie?

"Poradnik e-Commerce dla kupujących", stworzony przez Grupę Roboczą działającą przy IAB Polska, porusza różne aspekty zakupów online: cenę, wiarygodność sklepu, reklamacje, bezpieczeństwo danych czy płatności. Jest to publikacja, która stanowi źródło ważnych informacji zarówno dla klientów sklepów internetowych, jak i dla tych, którzy dotychczas nie ufali tej formie zakupów.

Czytaj też: ShopCamp w Poznanu już za tydzień

Na potrzeby poradnika PayLane przygotowało tekst o bezpieczeństwie płatności kartami. Mimo powszechnych w Polsce niepewności jest to forma płatności dająca klientowi najwięcej praw. Po dokonaniu płatności kartą, istnieje możliwość zgłoszenia chargebacku (czyli żądania zwrotu pieniędzy) w przypadku niezadowolenia z zakupu. Artykuł "Płać kartą i śpij spokojnie" oraz inne teksty członków Grupy Roboczej e-Commerce można przeczytać w "Poradniku e-Commerce dla kupujących".


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031