Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Highway to e-commerce - pocztówka z roadshow Akademii Empathy

PATRONAT MEDIALNY 01-10-2012, 20:20

Powodów do dumy jest co najmniej kilka. Jesienią nie brakuje branżowych eventów, a mimo to cykl konferencji E-commerce w Praktyce zdołał zgromadzić ponad 300 uczestników. W szczytowym okresie na wydarzenie rejestrowało się ponad 100 osób dziennie. O konferencjach napisano w ponad 50 publikacjach, w tym m.in. na łamach Pulsu Biznesu.

robot sprzątający

reklama


Roadshow Akademii Empathy - infografika
fot. - Roadshow Akademii Empathy - infografika
Od Krakowa, przez stolicę Dolnego Śląska i Wielkopolski, aż po Warszawę. Eksperci Akademii Empathy wraz z dziewięcioma partnerami pokonali na trasie roadshow w sumie 1079 km. Wśród prelegentów trzeciej edycji pojawili się eksperci od zagadnień technologicznych (Empathy – Internet Software House i Contium SA), rozwiązań logistycznych (Sendit), kwestii prawnych (Kancelaria Radcy Prawnego Marianna Poproch-Wesołowska), płatności elektronicznych (PayByNet), Public Relations (Public Dialog), cloud-computingu (e24cloud.com) czy w końcu porównywarek (Ceneo). Po raz pierwszy w teamie roadshow znalazł się także zagraniczny prelegent. Ekspert reprezentujący Gravity Reco również premierowo przeprowadził we Wrocławiu warsztaty dotyczące personalizowanych rekomendacji.

Bez względu na barwy firmowe specjaliści wszystkich partnerów wyruszyli w trasę w jednym celu – w czasie konferencji spotkać się, podzielić wiedzą i zainspirować do zmian przedstawicieli lokalnych rynków e-commerce. Czy się udało?

Okiem uczestnika roadshow

Roadshow Akademii Empathy
fot. - Roadshow Akademii Empathy
W jesiennej odsłonie wydarzenia wśród uczestników panowała pełna demokracja. Na spotkania przyszło wiele osób, które dopiero myślą o wkroczeniu na scenę e-commerce. Tak jak Paweł Ciemniewski z Ekbin Studio PR. Na co dzień zajmujemy się wydawaniem prasy i książek, ale myśląc o rozwoju firmy, pilnie śledzimy nowoczesne technologie związane ze sprzedażą w internecie – tłumaczył. Obok debiutujących e-sprzedawców pojawiali się przedstawiciele tak znanych marek, jak Megastore czy COTY Polska. W kuluarach można było spotkać też reprezentantów biznesów rodzinnych, którzy poszukiwali informacji np. o formalnych aspektach sprzedaży za granicę. I tak konferencję w Krakowie odwiedził Marcin Wojniak – specjalista ds. sprzedaży sklepu SLET, obecnego w branży narzędziowej od 30 lat, a w Poznaniu Aleksander Waszak – reprezentant marki Bodylook.pl, która oferuje klientom ekskluzywną bieliznę już od ponad 20 lat.

Co cieszy szczególnie nas organizatorów, wśród uczestników tej edycji Akademii Empathy znalazło się wiele znajomych twarzy. To pokazuje, że ta formuła szkoleń jest ciągle aktualna i odgrywa ważną rolę w edukacji zarówno małych, jak i dużych graczy e-rynku – podsumowuje Michał Kraus, koordynator wydarzenia.

Roadshow Akademii Empathy
fot. - Roadshow Akademii Empathy
Jedną z osób, które odwiedziły „E-commerce w Praktyce” już po raz kolejny z rzędu był Michał Kuriata, właściciel sklepu Decor8.pl. Dla mnie konferencje Akademii Empathy to nie tylko spora dawka wiedzy, ale i szansa na spotkanie oko w oko ze specjalistami. Takie rozmowy mogą przynieść realne profity. Dzięki radom mecenas Marianny Poproch-Wesołowskie, których udzieliła nam podczas ostatniego seminarium, udało się nam zdobyć w tym roku nagrodę Bezpieczny Sklep – przyznaje z dumą. Lepszych efektów swojej pracy, organizatorzy nie mogliby sobie chyba wymarzyć.

Okiem partnera

Wymiana wiedzy w atmosferze branżowego networkingu to jeden z głównych celów Akademii Empathy. Ale równie ważnym jest budowanie relacji B2B pomiędzy e-sprzedawcami a firmami, które dostarczają usługi dla branży. O tym, że ta sztuka się udała, świadczą chociażby słowa jednego z partnerów wydarzenia. Jako Gravity, mamy wysokie oczekiwania co do polskiego rynku e-commerce, a roadshow pomogło nam dotrzeć do szerokiego grona przedstawicieli branży. Wraz z firmą Contium chcieliśmy opowiedzieć im o naszym rozwiązaniu i przekonać, że to doskonałe narzędzie na poprawę efektywności ich e-biznesu. Mam nadzieję, że tak się stało – zdradza Tamas Motajcsek, Business Development Manager marki. Teraz przyszedł czas na wykorzystanie tych kontaktów zarówno po stronie partnerów, jak i uczestników roadshow. Kolejna edycja bezpłatnych konferencji już na wiosnę!

Najświeższych informacji o wydarzeniach Akademii Empathy należy szukać na stronie: www.akademiaempathy.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E