Sprzedaż i emisja reklam w całej Grupie Money.pl to wynik podpisanej niedawno umowy z BizOn media - poinformowali przedstawiciele tej sieci reklamowej.
reklama
:[IMG-c03ef]:BizOn media jest siecią reklamową adresowaną do grup o profilu biznesowym - prywatnych przedsiębiorców, kadry zarządzającej, zawodowych prawników, finansistów i graczy giełdowych. W jej ofercie znajduje się ponad 60 witryn biznesowych, m.in. Bankier.pl, e-prawnik.pl, GazetaPrawna.pl, Parkiet.com, Rp.pl czy VAT.pl.
Podpisana umowa jest kolejną z transakcji BizOn. Sprzedaż i emisja reklam ma być prowadzona przede wszystkim na serwisach Money.pl oraz iWoman.pl.
- Konsekwentne i sukcesywne umacnianie portfolio naszej sieci opłaciło się – komentuje przyłączenie Grupy Money.pl Rafał Szychowski zarządzający siecią Bizon media. - Zasięg BizOn'a uwzględniający nowe witryny umożliwia nam efektywne dotarcie do różnorodnych grup.
Zasięg sieci BizOne media dzięki przyłączeniu serwisów Grupy Money.pl wzrósł o ponad 1,1 mln użytkowników i osiągnął 6,98 mln internautów generujących 188 mln odsłon. W maju br. według badania Megapanel BizOn media docierał miesięcznie do ponad 5,8 mln użytkowników.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*