Co miesiąc w Stanach Zjednoczonych za towary cyfrowe płaci ponad 12 milionów użytkowników - wynika z badań przeprowadzonych przez organizację Inside Network.
reklama
W czerwcu pisaliśmy o tym, że internauci są gotowi płacić za treści w sieci, ale na swoich warunkach. Raport PayPal przedstawia dane dot. graczy w USA, którzy chętnie płacą za to, że mogą grać (abonamenty, dodatki).
Graczy płacących można podzielić na trzy kategorie: osoby grające w gry typu MMO/MMOG (ang. Massively Multiplayer Online Games), użytkowników innych gier społecznościowych, wreszcie — graczy rekreacyjnych (ang. casual gamers).
Z raportu wynika, że w gry internetowe gra w sumie ponad 40% dorosłych. W znaczącej części gracze stwierdzają, że kupowaliby więcej towarów wirtualnych, gdyby mogli przy tym zarabiać premie w systemach lojalnościowych.
Do czołowych gier internetowych, w które grają użytkownicy systemu PayPal, należą: World of WarCraft, Final Fantasy, Bejeweled i FarmVille.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|