Wyszukiwarkowy gigant sukcesywnie podąża za trendami zapoczątkowanymi przez Apple. Na razie z dużymi sukcesami.
reklama
Niedawno w Dzienniku Internautów wspominaliśmy o usłudze One Pass, przez którą Google wypowiedziało konkurencję nowemu systemowi subskrypcji zaprezentowanemu przez Apple. Jak można się było domyślić, na tym się nie zakończy.
Jak podaje Guardian, dyrektor Motoroli, Janjay Jha podczas Mobile World Congress oficjalnie potwierdził, że w urządzeniach z Androidem 3.0 przeznaczonym dla tabletów znajdziemy sklep z muzyką od Google na wzór iTunes.
Janjay Jha w Barcelonie wspomina: Jeśli spojrzysz dziś na mobilne usługi Google, jest usługa wideo, jest usługa muzyczna - to znaczy, będzie usługa muzyczna. Aktualizacje oprogramowania dla Androida 3.0 w Motoroli Xoom mają "dodać usługi audio i wideo".
Teoretycznie prosta usługa wzbudza wiele emocji, gdyż toczy się gra o niezwykle wartościowy rynek. iTunes, które powstało już w 2003 roku, sprzedało do tej pory ponad 10 miliardów utworów. W 2010 roku usługa miała aż 66 proc. udziałów w światowej sprzedaży muzyki online, co czyni ją największym sklepem muzycznym.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|