Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google będzie jeszcze bardziej spersonalizowane

29-02-2012, 12:03

Eric Schmidt na targach Mobile World Congress przyznał, że w przyszłości usługi rozwijane przez wyszukiwarkowego giganta mają być jeszcze bardziej dopasowane do konkretnych użytkowników, na bazie ich zachowania w sieci.

robot sprzątający

reklama


Schmidt, szefujący koncernowi Google przez ponad dekadę, większość swojego przemówienia poświęcił roli usług internetowych i całych ekosystemów w biznesie oraz komunikacji. Podczas serii pytań nie mogło jednak zabraknąć bezpośredniego odniesienia do samej wyszukiwarki.

Czytaj także: Android ma być oddzielony od Motoroli Mobility

Były dyrektor generalny korporacji z Mountain View przyznał, że starał się nie robić podczas swojego przemówienia reklamy firmie Google, jednak jak stwierdził, w przyszłości usługi wyszukiwarkowego giganta będą znacznie bardziej spersonalizowane. Będziemy odchodzili od listy 10 linków - powiedział Schmidt, odnosząc się do listy, jaka wyświetlana jest po wpisaniu zapytania na stronie głównej koncernu Google.

Co ciekawe, Schmidt ujawnił również, że obecnie "tysiące" pracowników firmy Google zajmuje się rozwiązaniami dotyczącymi sztucznej inteligencji. Bez wątpienia jedną z kluczowych cech nowych produktów firmy jest "pierwiastek społecznościowy", który ma być wniesiony do koncernu dzięki serwisowi Google+.

Ostatnio firma Google krytykowana jest przede wszystkim w związku z wprowadzeniem ujednoliconej polityki prywatności, która ma wejść w życie już pierwszego marca. Wstępna analiza zaktualizowanych zasad korzystania z usług koncernu, którą przeprowadził francuski regulator CNIL, miała wzbudzać "poważne wątpliwości".

Czytaj także: Microsoft składa skargę na Motorolę Mobility


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google, TheNextWeb