Tylko od polskich internautów zależy, czy jedno z powyższych, a może nawet obydwa polskie miasta znajdą się na planszy nowego wydania popularnej gry Monopol.
Nowe wydanie gry planszowej Monopol (ang. Monopoly) powinno pojawić się na jesieni 2008. Dwadzieścia z 22 miast, które zagoszczą na odświeżonej planszy tej popularnej na całym świecie gry, już zostały wybrane. Do 9 marca trwa jeszcze plebiscyt na dwa ostatnie miasta.
Wśród 20 kandydatów znalazły się dwa polskie miasta: Gdynia i Szczecin. Co ciekawe, obydwa - dzięki zaangażowaniu polskich internautów - znajdują się w czołówce zestawienia.
Wyprzedza je tylko Taipei, na które oddano w chwili publikacji tego tekstu 24,5% głosów, przed Gdynią - 18,8% głosów i Szczecinem - 14,8%. Istnieje zatem duża szansa, że przynajmniej jedno z polskich miast znajdzie się na planszy Monopolu.
Jednak decydująca rozgrywka dopiero przed nami. Dziś, 4 marca, tabela wyników zniknie ze strony głosowania, jednak nadal - do 9 marca br. - będzie można oddawać swoje głosy na wybrane miasta. Zarejestrowani uczestnicy będą mogli głosować raz dziennie na jedno z 20 miast nominowanych na zasadzie "dzikiej karty", czyli m.in. Gdynię i Szczecin. W głosowaniu na miasto z "dzikiej karty", zliczane będą tylko głosy oddane raz dziennie na jedno miasto.Końcowa tablica wyników 22 pierwszych miast uzyskana na podstawie ważnych głosów zostanie wyświetlona w sierpniu 2008 roku.
W celu oddania swojego głosu na wybrane miasto należy założyć swój profil, a następnie zalogować się na stronie Monopoly World Voting. Organizatorzy akcji zapewniają, że wymagany przy logowaniu e-mail pozostanie w ich bazie tylko na czas trwania głosowania i nie zostanie wykorzystany przez producenta gry - firmę Hasbro - do celów marketingowych.
Szczegóły na stronie Monopoly World Voting, gdzie można także oddać swoje głosy. Zatem myszki w dłoń!
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*