Dziesięć lat istnienia na rynku i pierwsze miejsca w kategoriach budownictwo oraz praca wg badań internetu. Gazeta.pl będzie świętować cały miesiąc, kończąc obchody konferencją i dyskusją z udziałem czołowych portali.
reklama
Portal Gazeta.pl wydawany przez Agora SA w styczniu 2011 roku obchodzi dziesięciolecie istnienia. Pierwsza testowa wersja portalu pojawiła się 20 stycznia 2001 roku i to właśnie ten dzień uważany jest za jego początek.
Z okazji dziesięciolecia odbędą się dwie kampanie reklamowe oraz działania angażujące użytkowników, między innymi na forum Gazeta.pl, gdzie internauci mogą wpisywać swoje życzenia oraz wspominania z początków portalu. Na stronie głównej pojawi się logotyp urodzinowy.
Portal dostępny w wersji beta oferował użytkownikom informacje w pięciu kategoriach tematycznych: Życie Prywatne (z działami Czas Wolny, Telewizja, Kobieta, Pasje), Praca i Pieniądze (z wiadomościami gospodarczymi), Informacje i Wiedza, e-Market oraz Twój Internet. Oficjalna premiera portalu połączona z kampanią promocyjną odbyła się w lutym.
Według badania Megapanel PBI/Gemius w październiku 2010 najpopularniejszą kategorią Gazeta.pl była społeczność, którą miesięcznie odwiedza ponad 6 mln internautów.
W czwartek 27 stycznia br. odbędzie się konferencja organizowana przez Gazeta.pl pt. „Content is the King”, skierowana do środowiska branżowego. W programie przewidziano wystąpienie Petera Bale'a z Microsoft oraz dyskusja z udziałem przedstawicieli Onetu, Wirtualnej Polski, Interii oraz Gadu-Gadu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*