Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dziesięć lat istnienia na rynku i pierwsze miejsca w kategoriach budownictwo oraz praca wg badań internetu. Gazeta.pl będzie świętować cały miesiąc, kończąc obchody konferencją i dyskusją z udziałem czołowych portali.

Portal Gazeta.pl wydawany przez Agora SA w styczniu 2011 roku obchodzi dziesięciolecie istnienia. Pierwsza testowa wersja portalu pojawiła się 20 stycznia 2001 roku i to właśnie ten dzień uważany jest za jego początek.

>> Czytaj też: Ciąg dalszy problemów z pocztą Gazeta.pl

Sonda
Odwiedzasz którykolwiek z serwisów Gazeta.pl?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Z okazji dziesięciolecia odbędą się dwie kampanie reklamowe oraz działania angażujące użytkowników, między innymi na forum Gazeta.pl, gdzie internauci mogą wpisywać swoje życzenia oraz wspominania z początków portalu. Na stronie głównej pojawi się logotyp urodzinowy.

Portal dostępny w wersji beta oferował użytkownikom informacje w pięciu kategoriach tematycznych: Życie Prywatne (z działami Czas Wolny, Telewizja, Kobieta, Pasje), Praca i Pieniądze (z wiadomościami gospodarczymi), Informacje i Wiedza, e-Market oraz Twój Internet. Oficjalna premiera portalu połączona z kampanią promocyjną odbyła się w lutym.

Gazeta.pl świętuje dziesięciolecie
fot. - Gazeta.pl świętuje dziesięciolecie
Według badania Megapanel PBI/Gemius w październiku 2010 najpopularniejszą kategorią Gazeta.pl była społeczność, którą miesięcznie odwiedza ponad 6 mln internautów.

>> Czytaj też: Trzydzieści lat Pac-Mana! Zagraj w Google doodle

W czwartek 27 stycznia br. odbędzie się konferencja organizowana przez Gazeta.pl pt. „Content is the King”, skierowana do środowiska branżowego. W programie przewidziano wystąpienie Petera Bale'a z Microsoft oraz dyskusja z udziałem przedstawicieli Onetu, Wirtualnej Polski, Interii oraz Gadu-Gadu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR