Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

52 telefony Nokia 7100 Supernova oraz 364 startery sieci GaduAIR to nagrody w najnowszym konkursie organizowanym przez GG Network. Firma zapewne liczy, że dzięki formule konkursu jej telefonia zaistnieje w świadomości użytkowników komunikatora Gadu-Gadu i nie tylko.

Formuła zabawy jest następująca: należy na swoim numerze komunikatora Gadu-Gadu ustawić opis o treści "To Ja dziś wygram telefon w GaduAir, www.gaduair.pl/konkurs" i... trzymać go jak najdłużej. Ustawienie takiego opisu jest równoznaczne z dobrowolnym zgłoszeniem do konkursu oraz akceptacją regulaminu (PDF).

Strona konkursu opisowego GaduAIR
fot. DI - Strona konkursu opisowego GaduAIR
Wśród osób, które będą miały ustawiony opis konkursowy, losowane będą codziennie nagrody. Zabawa trwa od godziny 9:00 dzisiaj, 7 czerwca do godziny 22:00 w najbliższą środę, 10 czerwca 2009 r. W tym okresie co godzinę będzie losowany telefon Nokia 7100 Supernova, a co 10 minut starter sieci GaduAIR.

Wylosowane w konkursie osoby otrzymają za pośrednictwem komunikatora Gadu-Gadu informację o wygranej zawierającą link do strony, na której znajdzie się pytanie konkursowe.

Nagroda zostanie przyznana uczestnikowi, jeśli udzieli poprawnej odpowiedzi, a następnie wypełni zamieszczony na stronie formularz zawierający dane uczestnika. Prawidłowe wypełnienie formularza jest niezbędne do przekazania nagrody.

Sonda
Czy uważasz, że konkurs opisowy pomoże wypromować sieć GaduAIR?
  • Tak
  • Nie
  • Nie mam zdania
wyniki  komentarze

Konkursowy boom przed nami?

Wydaje się, że obecnie nie ma dużego zainteresowania konkursem, ale należy zaznaczyć, że to dopiero początek. Prawdopodobnie kwestią czasu jest, by zadziałała siła marketingu wirusowego, a coraz więcej osób zacznie ustawiać konkursowy opis oraz przekazywać informację o nim znajomym. A może właśnie osoby te nie chcą dzielić się wiedzą ze znajomymi o konkursie, by zwiększyć swoją szansę na wygraną?

Niezależnie od tego, co się stanie, GG Network wyraźnie idzie w kierunku marketingu szeptanego, o którym mówił Krzysztof Szalwa z zarządu spółki. Czytelników DI zainteresowanych ofertą sieci GaduAIR zapraszamy do publikacji GaduAIR rozpoczął podbój rynku oraz GaduAIR: 4 lata pracy i kilka niedociągnięć.

Więcej o telekomunikacji w Dzienniku Internautów


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: GG Network