Połączenie zakupów grupowych z usługami lokalizacyjnymi może przynieść bardzo ciekawe efekty i obustronne korzyści.
Groupon przebojem zawojował polski rynek zakupów grupowych, natomiast z pewnością jest to dopiero początek jego ekspansji. Warto przypomnieć, że konkurencyjną usługę już teraz uruchomił w kilku amerykańskich miastach Facebook.
Jak informuje serwis All Things Digital, bardzo prawdopodobne, że Foursquare i Groupon wkrótce rozpoczną współpracę. Łatwo domyślić się, że chodzi o wyświetlanie ofert zakupów grupowych, które znajdują się w pobliżu, po tym jak zameldujemy się w danym miejscu, wykorzystując Foursquare.
Warto przypomnieć, że Groupon podobną współpracę podjął niedawno z inną usługą lokalizacyjną - Loopt. Choć jak mówi Julie Mossler z Groupona, "na razie nie ma w związku z tym nic do dodania", zapewnia później, iż powinniśmy być przygotowani na porozumienia zawierane z kolejnymi partnerami.
Współpraca Foursquare i Groupona jest o tyle bardziej realna, że dla obu firm prawdopodobnie wiązała się będzie wyłącznie z dodatkowymi zyskami. Groupon poszerzy bazę klientów, natomiast Foursquare może otrzymywać pieniądze za zdobytych użytkowników bądź prowizje za kupione produkty i usługi.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|