Do grona udziałowców firmy eventowej Concept Music Art dołączył wieloletni pracownik spółki, a od 2015 roku pełniący obowiązki dyrektora zarządzającego i prezesa zarządu – Krzysztof Paradowski. Objął 10% udziałów stając się współwłaścicielem jednej z najprężniej rozwijających się firm w branży organizacji i obsługi wydarzeń w naszej części Europy.
Historia firmy pod kierownictwem Krzysztofa Paradowskiego to nieprzerwane pasmo sukcesów. W okresie ostatnich trzech lat firma zrealizowała blisko 2000 eventów, a jej łączne przychody w tym okresie wyniosły ponad 40 mln złotych. Rok obrotowy 2017/2018 zamknął się najwyższym w historii firmy wynikiem. Obrót spółki wyniósł 15 mln zł netto.
Krzysztof Paradowski podkreśla, że sukces krakowskiej firmy eventowej nie byłby możliwy bez wsparcia i zaangażowania ze strony kadry zarządzającej, w której skład wchodzą Grzegorz Potoczek (wiceprezes zarządu), Natalia Truszczyńska (dyrektor sprzedaży i działu eventowego) oraz Adam Nyk (dyrektor kreatywny).
To dzięki kompetencjom i ciężkiej pracy całego zespołu CMA z sukcesem organizowało i obsługiwało także od strony technicznej takie wydarzenia jak PGL Major 2017 Kraków – Mistrzostwa Świata CS (Tauron Arena Kraków), Narodowy Kongres Nauki (ICE Kraków), Gala Ambasadorów Kongresów Polskich (ICE Kraków), Koncert rocznicowy Światowych Dni Młodzieży (Tauron Arena Kraków) czy Małopolski Festiwal Smaku. Jeśli to nie wystarcza, to listę uzupełniają takie wydarzenia jak realizacja i obsługa strefy angielskojęzycznej podczas Światowych Dni Młodzieży '16, trasa koncertowa “Lato z Radiem”, otwarcie największej w Polsce inwestycji komercyjnej roku 2016 - LG Chem oraz obsługa stref kibica podczas EHF EURO 2016. Zdjęcia z tych niezapomnianych zdarzeń znajdziesz na stronie internetowej firmy w zakładce Event Portfolio.
Firma cieszy się rosnącą renomą, a do grona klientów biznesowych darzących Concept Music Art zaufaniem należą tak prestiżowe marki jak Philip Morris Polska, Schiebsted Tech Polska, ABB Polska czy Tauron Dystrybucja. Portfolio obsługiwanych klientów jest imponujące, tak samo jak eventy, które CMA realizuje niemal każdego dnia.
Krzysztof Paradowski jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. W 2018 roku, stosunkowo niedawno z początkiem października ukończył studia MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu UEK. Z branżą związany jest od 13 lat. Pracę rozpoczynał w hotelach Hilton Reno w amerykańskiej Newadzie oraz w krakowskim Sheratonie. Jest członkiem takich organizacji jak Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Kongresy i Konferencje w Polsce, Meeting Professional International Poland Chapter czy Knights of Columbus. W 2017 otrzymał prestiżowe wyróżnienie MP Power Awards w kategorii „Dostawca Multimediów”, a całkiem niedawno, pod koniec września, odebrał w imieniu swojej firmy równie prestiżowy tytuł Mecenasa Gali Ambasadorów Kongresów Polskich. Osobiście angażuje się w prace koncepcyjne podczas planowania i produkcji wydarzeń kulturalnych i komercyjnych realizowanych i obsługiwanych przez CMA.
Aktywnie działa na rzecz promocji Polski jako miejsca o doskonałych warunkach dla organizacji wydarzeń każdego formatu.
Dużo więcej informacji o firmie CMA, jej działalności w branży eventowej i nieograniczonych możliwościach kreacji wydarzeń znajdziesz na stronie https://cma.pl/. W trakcie realizacji jest projekt nowej odsłony strony internetowej, a firma eventowa z Krakowa planuje za jej pośrednictwem stać się nie tylko wiodącym dostawcą najwyższej klasy obsługi i obsługi technicznej wydarzeń, ale także źródłem wartościowej wiedzy branżowej wynikającej z 20-letniego doświadczenia w realizacji łącznie ponad 6000 wydarzeń.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|