Biorąc pod uwagę ogólny przyrost liczby użytkowników Facebooka, dane dotyczące urządzeń przenośnych nie zaskakują.
Niedawno wspominaliśmy o tym, że społecznościowa bańka prędzej czy później pęknie, jednak Facebook może wyjść z tego obronną ręką. Szybko rosnąca liczba użytkowników jest na to tylko jednym z dowodów.
Jak zauważa serwis TechCrunch, w lutym 2010 roku witryna mogła się pochwalić "zaledwie" 100 milionami użytkowników wywołujących witrynę z urządzeń mobilnych, podczas gdy obecnie jest to już 250 milionów.
W związku z przekroczeniem tej symbolicznej granicy Facebook przygotował kilka nowości. Pomimo tego, że dostępne są aplikacje do obsługi witryny na iPhone'a, Androida czy WebOS, wciąż wielu użytkowników korzystających z telefonów robi to zwyczajnie z poziomu mobilnej przeglądarki.
Do tej pory internauci, którzy odwiedzili Facebooka w ten sposób ze smartfona, byli przekierowywani na adres touch.facebook.com, podczas gdy starsze urządzenia odsyłano do m.facebook.com. Władze witryny ogłosiły, że taki podział zostanie teraz zlikwidowany.
Dzięki frameworkowi bazującemu na XHP, Javelin oraz WURFL zmiany w mobilnej wersji Facebooka nie będą wymagały od deweloperów już tak wiele pracy.
>>Czytaj także: Sekretna broń Facebooka w Waszyngtonie
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|