Facebook w Polsce ma bardziej kobiecą twarz - większość z zarejestrowanych użytkowników to panie (52,39%). Deklarują one także większe zainteresowanie stałymi związkami - wynika z analizy aplikacji Catvertiser.com.
Ponad połowa użytkowników Facebooka w Polsce nie precyzuje, czy jest w jakimś związku. Ci, którzy się na to decydują, to w większości osoby, które mają już partnera lub partnerkę: są w związku, po ślubie lub zaręczeni - informuje Oskar Berezowski, analityk mediów społecznościowych w Catvertiser.com.
Co ciekawe, więcej mężczyzn określa siebie na Facebooku jako singla (19,67%, taką samą opcję zaznaczyło 15,94% kobiet). Z drugiej strony więcej pań niż panów zdecydowało się na ujawnienie, że są zainteresowane własną płcią. Wśród osób, które zaznaczyły swoje preferencje, 78 tys. kobiet jest zainteresowanych kobietami i mężczyznami, a 36 tys. tylko kobietami. Procentowo więcej panów niż pań interesuje się płcią przeciwną (odpowiednio 96,3% i 92,4%).
Mężczyźni rzadziej niż kobiety deklarują randkowanie (42,8%), zdecydowanie mniej myślą o małżeństwie (33,3%) i sporadycznie myślą o weselu (16,2%). Więcej informacji na temat związków pokazuje poniższa infografika:
Dane zostały opracowane dzięki dostępowi do API reklamowego Facebooka przez aplikację do zarządzania kampaniami Catvertiser.com.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*