Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook Connect w Audiotece może zwiększyć sprzedaż

07-07-2010, 13:41

Audioteka, polski sklep z audiobookami, wprowadził niedawno możliwość połączenia konta klienta z jego profilem na Facebooku.  Dzięki połączeniu kont każdy użytkownik audioteka.pl może pozwolić swoim znajomym z Facebooka na przeglądanie jego wirtualnej półki z audiobookami oraz samemu przeglądać półki znajomych. Ruch ten ma także na celu zwiększenie obrotów w sklepie.

Inne zalety połączenia to na przykład możliwość automatycznego publikowania na Facebooku recenzji audiobooków pisanych przez internautów na łamach audioteka.pl. Dodatkowo można je opatrzyć zweryfikowanym społecznościowo podpisem widocznym dla wszystkich odwiedzających audioteka.pl.

>> Czytaj też: Google Me - projekt giganta zagrozi Facebookowi?

Sonda
Czy serwisy społecznościowe mogą mieć wpływ na wzrost sprzedaży?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

- Wykorzystanie mechanizmu Facebook Connect jest pierwszym etapem zaangażowania Audioteki w Facebooka. Światowe case’y pokazują, że social staje się coraz skuteczniejszym kanałem sprzedażowym a nie tylko platformą do działań wizerunkowych. Wystarczy wspomnieć firmy Dell czy Intuit, które dzięki obecności w social media znacząco zwiększyły swoje obroty (np. Dell zarobił na Twitterze już ponad 3 mln USD). Jesteśmy przekonani, że również w przypadku audiobooków Facebook okaże się skutecznym narzędziem, przekładającym się bezpośrednio na sprzedaż - mówi Adam Szudra, WOMM Business Development Manager.

>> Czytaj też: Polska broni się przed Facebookiem

Audioteka.pl prowadzi sprzedaż audiobooków, które bezpośrednio po zakupie można pobrać w formie pliku na komputer lub bezpośrednio na telefon komórkowy. Raz zakupione książki można pobierać nieograniczoną liczbę razy, przez dowolnie długi okres, wybierając format najlepiej pasujący do używanego odtwarzacza oraz swobodnie kopiować (w pełnym zakresie użytku osobistego określonym w prawie autorskim).

Warto dodać, że sklep należący MDPL Sp. z o.o. (której udziałowcami są Maxioma i K2 Internet) rozwija się coraz prężniej. Przedstawiciele firmy zapowiedzieli niedawno uruchomienie dedykowanych aplikacji audioteki na różne telefony komórkowe. Prowadzą również rozmowy z funduszem venture capital o potencjalnej inwestycji rzędu 1,5–2 mln zł. Rozważana jest także oferta prywatna do większej liczby udziałowców i debiut na rynku NewConnect.

>> Czytaj też: Audioteka: Transakcja jeszcze w tym roku


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *