Jutro finał konkursu piosenki Eurowizja 2010. Podobnie jak rok wcześniej, Google stworzyło ranking kandydatów zrobiony na podstawie analizy liczby wyszukiwań, świadczącej o ich popularności. Czy na podstawie popularności w internecie uda się przewidzieć zwycięzcę lub choćby preferencje publiczności?
reklama
Wspomniany gadżet kalkuluje i przedstawia ranking wykonawców na podstawie analizy liczby zapytań w wyszukiwarce Google. Gadżet nie przewiduje oczywiście, jak zagłosuje Jury konkursu, pozwala jednak śledzić zmianę trendów i szacować, jak będą kształtować się głosy widzów.
Jak informuje Google, finaliści otrzymują w rankingu od 1 do 12 punktów z każdego kraju. Analiza zapytań w wyszukiwarce Google jest codziennie uaktualniana i nie bierze pod uwagę zapytań z krajów niebiorących udziału w konkursie. Zapytania z kraju pochodzenia wykonawcy są także wykluczane - informuje Google na swoich stronach.
Serwis Google z rankingiem kandydatów znajdziecie na stronie google.pl/eurovision.
Poniżej gadżet Google Eurowizja 2010:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|