Serwis eholiday.pl wprowadził do swojej oferty nowy format reklamy – ankietę reklamową. Jej zadaniem jest wzmocnienie przekazu reklamowego i zwiększenie zainteresowania użytkowników reklamowanymi produktami, a tym samym podniesienie efektywności prowadzonych kampanii.
Ankieta reklamowa to rodzaj niestandardowego formatu, który nie występuje jako samodzielny produkt reklamowy, lecz jest dodatkiem do kampanii prowadzonych na stronach serwisu eholiday.pl.
Ankieta składa się z części graficznej – zawierającej zazwyczaj logo reklamodawcy lub promowanego produktu – umieszczonej w jednym z najlepszych i najbardziej widocznych miejsc serwisu oraz kilku pytań. Właściwa część ankiety zawiera od trzech do pięciu pytań, choć istnieje możliwość stworzenia bardziej rozbudowanych kwestionariuszy.
Ankieta wykorzystuje mechanizm quasi badania marketingowego. Z jednej strony może dostarczyć reklamodawcy bardzo istotnych informacji na temat prowadzonej kampanii i tego, jak jest odbierana. Z drugiej może być źródłem ważnych danych na temat reklamowanych produktów i usług.
Ankietę można także wykorzystać jako skuteczne narzędzie do wciągnięcia użytkowników serwisu w interakcję i obustronną komunikację, szczególnie jeżeli ankieta połączona jest z konkursem lub innego rodzaju zabawą.
- Zanim zdecydowaliśmy się wprowadzić ankietę do oferty, testowaliśmy jej skuteczność na sobie. Efekty były znakomite. W naszej ankiecie dotyczącej preferencji urlopowych udział wzięło ponad tysiąc osób w ciągu zaledwie kilku dni - komentuje Mariusz Wojciechowski, prezes zarządu eholiday.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*