W Polsce jeszcze się nie zdarzało, aby e-księgarnia współpracowała z fizycznymi punktami sprzedaży. Ruch i Nexto mają do tego jednak świetne warunki.
reklama
Nexto.pl we współpracy ze swoim głównym inwestorem RUCH S.A. przygotowało specjalną akcję świąteczną, która jest jednocześnie próbą sił w nowej formie sprzedaży. W jej ramach sprzedawane będą e-booki, książki papierowe, czytniki, tablety i wiele innych. Wszystkie na platformie www.okazje.nexto.pl oraz w kioskach RUCH w całej Polsce.
To chyba pierwszy raz, gdy dystrybucja ebooków zachodzi poprzez fizyczne punkty sprzedaży. Jeśli klient zechce kupić e-booka w kiosku, drukowany jest specjalny kod na wzór doładowań do telefonów, który klient w łatwy sposób aktywuje przez stronę internetową lub dedykowaną aplikację mobilną Nexto Reader.
Dodatkowo wszystkie produkty z oferty można zamówić online na stronie www.okazje.nexto.pl, a następnie odebrać w wybranym przez siebie kiosku RUCH-u, nie płacąc za przesyłkę.
Niewątpliwie e-booki będą się dobrze prezentować w nowych kioskach, takich jak ten.
Akcja świąteczna jest projektem pilotażowym, który daje ciekawe możliwości nie tylko Ruchowi i Nexto, ale także wydawcom i producentom. Obecna promocja trwa od 26.11.2012 do 07.01.2013 lub do wyczerpania zapasów.
Szczerze powiedziawszy, sprzedaż cyfrowych dóbr w zwykłych sklepach nie powinna nas dziwić, skoro możemy kupić doładowania telefonów lub gazety z płytami CD/DVD. Prędzej czy później e-booki powinny przejść na podobny etap, a jedynym problemem jest osiągnięcie porozumienia między siecią sklepów i dostawcą cyfrowych treści. Miejmy nadzieje, że w przyszłości coś podobnego będą robić nie tylko Ruch i Nexto.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|