Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Do internetu można wejść całkiem tanio

Forsal.pl 26-04-2011, 15:18

Uruchomienie firmowej strony WWW nie musi być drogie, trudne ani czasochłonne, a może przynieść wiele korzyści.

Z internetu korzysta prawie 90 proc. polskich firm. Ponad dwie trzecie wykorzystuje mejla w celach biznesowych. Internet jest także drugą, po rekomendacjach prywatnych, najczęściej stosowaną formą reklamy wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Tymczasem własną wizytówkę w sieci ma zaledwie połowa tego typu firm. Właściciele, którzy z niej rezygnują, argumentują, że ich działalność nie potrzebuje takiego wsparcia, zrobienie i prowadzenie strony jest kosztowne, a także zajmuje dużo czasu. Takie były wyniki jesiennego badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC.

– Wycofanie się z przestrzeni internetowej to błąd, który może kosztować znacznie więcej, niż wynoszą nakłady związane z uruchomieniem strony – twierdzi Kamil Frąckowiak, analityk rynku. – Przestrzeń wirtualna jest już niemal tak samo istotna jest rzeczywista. Firma, której tam nie ma, odbiera sobie ogromny i z każdym rokiem rosnący teren, na którym mogłaby prowadzić działalność.

Przed rozpoczęciem projektowania własnej strony internetowej trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie, do kogo ma być ona skierowana. Jeżeli odbiorcą mają być klienci, na kluczowym miejscu strony głównej (SG) powinna znaleźć się oferta. Jeżeli natomiast strona ma być skierowana przede wszystkim do kontrahentów, oferta nie jest konieczna, a nacisk powinien być położony na budowę wizerunku. (...)

Do stworzenia strony warto zaangażować specjalistów. Na rynku jest sporo firm świadczących tego typu usługi. Wiele z nich podstawowe funkcjonalności uruchamia nawet za darmo, dopiero kolejne, bardziej złożone moduły są płatne. Przed wyborem wykonawcy koniecznie należy zapytać o portfolio dotychczasowych prac – radzi Marcin Jamiołkowski, szef warszawskiej firmy projektującej i wykonującej strony. – Na rynku cudów nie ma: wybierając bardzo tanie usługi, należy się liczyć z tym, że efekt będzie adekwatny do ceny.

Więcej szczegółów w serwisie Forsal.pl w artykule pt. Do internetu można wejść całkiem tanio

Aleksandra Kozicka-Puch

Forsal.pl

 

 

Polecamy też artykuły w Dzienniku Internautów:


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *