Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Reklama ciągle obiera nowe tory swojej podróży. Szukanie innowacji i nietypowych, ale nadal użytkowych przestrzeni reklamowych to zadanie dla każdej agencji reklamowej i każdego przedsiębiorcy, który bez dobrej kampanii reklamowej nie jest w stanie wypromować swoich usług lub produktów. Zasada działania jest dość prosta - aby dotrzeć do potencjalnych klientów, należy zainwestować w reklamę. Jakie metody reklamy wybrać? Czy skupiać się tylko na reklamie w sieci, a może wykorzystać potencjał gadżetów reklamowych?

Na te pytania nie ma jednej odpowiedzi i jednego schematu działania. Każda firma jest inna, każde przedsiębiorstwo potrzebuje unikalnej, indywidualnej kampanii reklamowej. Dla jednych reklama w sieci to 90-100% działań marketingowych, dla innych tylko 50% lub nawet mniej. Skupmy się na tych firmach, które nie opierają całej kampanii reklamowej na sieci i potrzebują dodatkowych, lokalnych i namacalnych przestrzeni marketingowych.

Długopisy reklamowe - dobry pomysł?

W reklamie lokalnej pomagają gadżety reklamowe. Jeżeli firma wyrusza na konferencje lub kongresy i targi swojej branży, warto zaopatrzyć się w całą gamę gadżetów reklamowych. Na długopisach pojawiają się wówczas dane firmy, logo i dodatkowe informacje. To samo pojawia się na kubkach, koszulkach, czapkach lub innych typowo użytkowych gadżetach. Dlaczego to takie ważne? Umieszczanie logo na przedmiocie codziennego użytku, jakim niewątpliwie jest długopis to ciągłe przypominanie o swojej firmie. Przedsiębiorca działa na podświadomość potencjalnego klienta. To również doskonała wizytówka, która nie tylko przekazuje najważniejsze dane firmy, ale także służy w codziennym życiu - wszak długopisu potrzebuje niemalże każdy. Stanowią także łakomy kąsek dla tych, którzy szukają takich użytkowych gadżetów.

Kolejnym plusem długopisów reklamowych jest ich cena. Owszem, nie będą tak tanie, jak sztampowe wizytówki - jednak na kliencie wywrą o wiele lepsze wrażenie. Ponadto są tańsze, niż koszulki, czapki lub kubki - to idealny cenowy kompromis pomiędzy wizytówkami i innymi gadżetami reklamowymi. Znajdując firmę, która oferuje długopisy reklamowe z własnym logo i zamawiając hurtowe ilości, każdy przedsiębiorca ma okazję do negocjacji cen i uzyskania jeszcze lepszych warunków zakupu.

Podsumujmy plusy reklamy za pomocą napisów z nadrukiem:

  • Niezwykle tanie w porównaniu z innymi gadżetami reklamowymi.
  • Wydajne i będące codziennością potencjalnych klientów.
  • Funkcjonalne i potrzebne niemalże dla każdego.
  • Docierające bezpośrednio do grupy docelowej i ciągle działające na podświadomość Klienta.
  • Podnoszące prestiż firmy - wielu klientów zwraca uwagę na takie niuanse, jak posiadanie własnych gadżetów reklamowych.

Mamy nadzieję, że przekonaliśmy Was do tego, że warto reklamować się za pomocą długopisów z nadrukiem. Oczywiście te gadżety to tylko wisienka na wielkim marketingowym torcie - same długopisy nie zapewnią firmie sukcesu. Stanowią jednak dobre dopełnienie marketingowe, w które warto zainwestować.

Sprawdź Penmarket.pl – długopisy reklamowe z nadrukiem – konkurencyjne ceny.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E