Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Długopisy reklamowe z nadrukiem, czy to jeszcze działa?

23-12-2014, 10:29

Wielu ludzi zastanawia się, czy warto inwestować w przeróżnego rodzaju reklamę swojej firmy. Odpowiedź jest jednoznaczna- oczywiście że tak! Wystarczy tylko spojrzeć, iż nawet największe korporacji, które z pewnością nie narzekają na brak odbiorców swoich produktów, wciąż wypuszczają na rynek kolejne reklamy swoich produktów czy też usług.

Reklama dźwigną handlu!

Już w starożytności znane było to hasło. O ile pierwsze reklamy oraz mini kampanie reklamowe, tylko w nieznacznym stopniu przypominały dzisiejsze, to hasło to powiedzenie to nie tylko straciło na sile, ale przede wszystkim stało się jeszcze bardziej prawdziwe. Dziś reklamy atakują nas z niemal wszystkich stron. Włączamy radio gdzie natychmiast słyszymy reklamy, w telewizji to samo. Internet a nawet nasze skrzynki na listy są wciąż zasypywane propozycjami, ofertami i ulotkami informacyjnymi. Z pewnością wielu z nas zaczyna być tym nieco zmęczonym, przez co chęć reklamowania własnej firmy nieco maleje. Na szczęście są nieco inne sposoby reklamy, które z pewnością są mniej dokuczliwe dla ich odbiorców a tak samo lub nawet bardziej skuteczne.

 

Długopisy reklamowe

Każdy klient, nawet gdy się do tego nie przyznaje, lubi dostawać prezenty od firmy. Poczucie zadowolenia wcale nie maleje gdy upominek jest niewielki. Takim idealnym pomysłem na reklamowe gadżety są oczywiście długopisy. Co prawda wiele firm korzysta z nich już od dawna, warto jednak wspomnieć, iż dzięki nim stały się one znacznie bardziej popularne co wcale nie wpłynęło na ich skuteczność. Dlaczego ten rodzaj gadżetów wciąż działa na klientów? Przyczyn jest wiele, przede wszystkim za długopisami przemawia ogromna funkcjonalność tych przedmiotów.

 

Są one nie tylko poręczne i na tyle małe, że możemy je zabierać ze sobą do szkoły czy pracy, ale także są one bardzo często przez nas stosowane. Dodatkowo warto wspomnieć, iż podczas używania długopisów, nazwę firmy czy też slogan widzi również wielu ludzi z naszego otoczenia, co dodatkowo poszerza krąg potencjalnych odbiorców.

 

Penmarket.pl – długopisy z nadrukiem, konkurencyjna oferta.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E