Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowy serwis internetowy Walta Disney'a jest sposobem na powiedzenie fanom z całego świata "dziękuję".

Wszyscy miłośnicy Myszki Miki i Kaczora Donalda, niezależnie od wieku, mają powód do zadowolenia. Walt Disney Co. uruchomiło nowy serwis internetowy poświęcony kultowym postaciom z kreskówek.

Firma zapowiedziała, że w nowym serwisie znajdą się wiadomości z życia gwiazd filmów rysunkowych, blogi, sklep z pamiątkami, a także informacje o imprezach tematycznych. Osoby, które zdecydują się na zapłacenie abonamentu w wysokości 74,99 dolarów, otrzymają w ciągu roku 4 wydania specjalnego magazynu, kartę członkowską, certyfikat, a także zniżki podczas D23 Expo, które odbędzie się w Anaheim (Kalifornia) w dniach 10-13 września.

Każdy, kto zostanie członkiem fanklubu, otrzyma także specjalny upominek z utworzonej nowej kolekcji.

Nowy serwis dostępny jest pod adresem Disney.com/D23. Liczba "23" nawiązuje do roku 1923, w którym to Walt Disney założył firmę. Dyrektor Wald Disney Co. Bob Iger powiedział, że D23 jest sposobem na powiedzenie wszystkim fanom "dziękuję".


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

iPhone - nowe oprogramowanie

Źródło: Walt Disney Co.