Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Digital Avenue inwestuje w grę modową online

27-03-2012, 13:52

Spółka sfinalizowała zakup 55% udziałów portalu Fashionstyle.pl, prowadzącego grę internetową dla wielbicielek mody. Do końca roku Digital Avenue wprowadzi na rynek kolejnych kilka gier skierowanych do kobiet.

robot sprzątający

reklama


- Kobiety to bardzo atrakcyjna i perspektywiczna grupa docelowa dla Grupy Digital Avenue. Dodatkowo Fashionstyle.pl działa w modnym, dynamicznie rozwijającym się i perspektywicznym segmencie, jakim są gry typu MMO. Dlatego uważam, że akwizycja świetnie wpisuje się w nasz model biznesowy i znacząco wpłynie na dynamikę wzrostu Digital Avenue w tym segmencie rynku - tłumaczy Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue.

Za udziały giełdowe spółka zapłaci ponad 130 tys. zł w gotówce i akcjach nowej emisji (w ramach kapitału docelowego). Kwota nie wydaje się wysoka, ale zamierzamy dokapitalizować portal i skokowo zwiększyć liczbę unikalnych użytkowników, a co za tym idzie przychody z reklamy. Nie bez znaczenia jest również, że udziałowcem i prezesem spółki pozostanie Ola Sitarska, twórca Fashionstyle.pl - dodaje Piotr Wąsowski.

Czytaj też: Właściciele MyGuidie sprzedają 1% swojego serwisu (+ wywiad wideo)

Młoda programistka Ola Sitarska jest jedną z najbardziej znanych polskich twórczyń startupów. Obecnie portal Fashionstyle.pl generuje blisko 6 mln odsłon miesięcznie. Korzysta z niego ok. 250 tys. użytkowniczek, które mogą wcielić się w postać wirtualnej modelki lub projektantki.

- Przejęcie większości akcji Fashionstyle.pl pozwoli dzięki zastosowaniu profesjonalnego cross-marketingu i biura sprzedaży na szybszy rozwój Digital Avenue oraz stworzenie większej grupy serwisów w popularnym segmencie kobiety/moda - tłumaczy Ola Sitarska.

Zastosowanie cross marketingu FashionStyle z serwisami Digital Avenue, a także Kozaczkiem i Zeberką ma wpłynąć na bardziej dynamiczny rozwój wszystkich portali i poszerzenie ich grupy docelowej. Wprowadzenie kolejnych gier przeznaczonych dla kobiet ma pozwolić Digital Avenue na stworzenie największej grupy gier MMO w Polsce.

Według ekspertów z firmy Gartner rynek gier MMO ma zwiększyć swoją wartość do 2015 roku o ponad 230% w porównaniu z 2011 rokiem.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *