Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sporna opłata została usunięta z cennika ponad dwa miesiące temu - informuje Dialog i zapowiada, że odwoła się od decyzji UOKiK.

W czwartek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że na czterech operatorów telekomunikacyjnych nałożył kary finansowe wynikające ze stosowania przez nich w umowach z klientami niedozwolonych klauzul handlowych. Wśród ukaranych telekomów znalazła się Telefonia Dialog.

UOKiK zwrócił uwagę, że firma pobiera od klientów opłaty w sytuacji ponownego ich podłączenia, gdy odłączenie nastąpiło na skutek nieuregulowania rachunków. Spółka została zobowiązana do zapłaty 1,8 miliona złotych kary.

Na reakcję operatora nie trzeba było długo czekać. Jeszcze tego samego dnia Telefonia Dialog poinformowała, że opłata ta została wykreślona z cennika 5 listopada 2008 roku, nie było więc podstaw, by na firmę nałożyć karę finansową. Ponadto operator podkreślił, że poważnie potraktował wszelkie uwagi wobec swoich cenników, czego skutkiem miała być ich zmiana.

Telefonia Dialog poinformowała, że odpowiednia informacja odnośnie zmian w cenniku została przesłana zarówno do klientów, jak i do UOKiK. Firma zapowiedziała, że odwoła się od decyzji Urzędu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Telefonia Dialog