Wielu osobom temat pozycjonowania wydaje się bardzo tajemniczy. Niewątpliwie nawet dla fachowców wiele rzeczy pozostaje niejasnych. Czynniki decydujące o pozycji strony w wynikach wyszukiwań są znane tylko częściowo. Resztę trzeba odgadywać metodą prób i błędów oraz stałej obserwacji. Jak jest z wyglądem strony? Czy pozycjonowanie w Katowicach bądź dowolnym innym mieście polega również na poprawie estetyki witryny?
reklama
O pozycjach w wynikach wyszukiwań decyduje algorytm Google, który bierze pod uwagę setki czynników. Jakie to czynniki? Z całą pewnością możemy wymienić tylko część z nich, ponieważ Google nie podaje wszystkich, aby utrudnić manipulacje ze strony właścicieli stron. Wyglądu strony nie ma na liście, co nie oznacza jeszcze, że nie znajduje się wśród pozostałych, nieznanych powszechnie czynników. Poza tym nawet jeśli estetyka strony, czy szerzej, jej wygląd, nie są brane pod uwagę przez algorytm bezpośrednio, mogą wpływać na pozycję w sposób pośredni. W dalszej części tekstu sprawdzamy, jak jest w rzeczywistości.
Eksperci SEO skłaniają się ku opinii, że wygląd strony, przynajmniej rozumiany jako jej estetyka, nie ma bezpośredniego wpływu na pozycję w wynikach wyszukiwań. Niemniej niemal na pewno ma wpływ pośredni. Otóż od wyglądu strony zależy, jak długo użytkownik będzie ją przeglądał. Im dłuższy czas oczekiwania, tym większe prawdopodobieństwo, że wyszukiwanie było trafne. Utwierdza to Google w przekonaniu, że w odpowiedni sposób ułożono listę wyników. Natomiast krótki średni czas spędzany na stronie to sygnał, że dana witryna znalazła się zbyt wysoko.
Wygląd strony to nie tylko jej estetyka w sensie projektu graficznego. To również kwestia układu witryny. W tym przypadku można z całym przekonaniem stwierdzić, że zachodzi zależność pomiędzy wyglądem a SEO. Generalnie zaleca się stosowanie dużej liczby podstron, aby każdy rodzaj usługi mógł być pozycjonowany osobno. Dzięki temu można wypozycjonować stronę na więcej fraz kluczowych. Poza tym uporządkowana witryna ma szansę na wyższą ocenę od Google.
Warto pamiętać o głównym celu pozycjonowania, jakim jest zwiększenie obrotów. Niewątpliwie poprawa pozycji przyczyni się do wzrostu liczby wejść na stronę, jednak o sukcesie można mówić dopiero, jeśli częściej będzie dochodziło do składania zamówień. Niewątpliwie pomoże w tym atrakcyjna wizualnie witryna. Choćby z tego względu warto zadbać o estetykę firmowej strony internetowej.
Chcesz przeprowadzić pozycjonowanie w Katowicach? Zalecamy zatem rozpocząć współpracę ze sprawdzoną agencją SEO. Tylko eksperci z wiedzą i doświadczeniem są w stanie przygotować skuteczną strategię działania. Ich praca to stała obserwacja działań Google, dzięki czemu znają większość czynników branych pod uwagę przez algorytm. Posiadają też umiejętności, dzięki którym potrafią przeprowadzić poszczególne działania w sposób, który zostanie doceniony przez wyszukiwarkę.
Zapraszamy po więcej informacji: Studiolokomotywa.pl - Pozycjonowanie Katowice.
Fot. materiał partnera
Źródło: Publikacja partnera
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|