Ciekawą akcję promocyjną zorganizował partner reklamowy Twittera, firma Httpool. Przekazała ona swoim pracownikom, którzy wspierają CD Projekt Red przy premierze Cyberpunk 2077, bezpłatne licencje oraz dzień wolny na grę.
reklama
Cyberpunk 2077 to obecnie najbardziej oczekiwana gra wideo na świecie. Gracze, którzy pracują w Httpool otrzymali możliwość dołączenia do świata gry i odkrywania Night City.
"To prawda, że rok 2020 był dla nas wszystkich dziwny, ale nie jest to nic, z czym wojownicy z Httpool nie mogliby sobie poradzić! Httpool jest największym partnerem reklamowym platformy Twitter i walczy o to, aby stworzyć nową, pozytywną rzeczywistość w czasie Covid-19. W związku z tym gracze z firmy zostali nagrodzeni przepustką do Night City, dostając do użytku licencje i dzień wolny na granie" - tłumaczą przedstawiciele firmy w komunikacie prasowym.
Nie jest to jednak taki całkiem bezinteresowny gest, albowiem Httpool to firma, która wspierała CD Projekt Red w premierze Cyberpunk 2077 na kluczowych rynkach, w tym w: USA, Kanadzie, Meksyku i Wielkiej Brytanii. Można zatem potraktować akcję z wolnym dniem na grę jako jeden z elementów działań promocyjnych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|