Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Criteo, firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, ogłosiła, że podpisała finalne porozumienie odnośnie przejęcia HookLogic

Przejęcie HookLogic wraz ze stworzoną przez firmę giełdą reklamową dla marek, wzmocni platformę marketingu efektywnościowego Criteo.

Giełda reklamowa zaprojektowana przez HookLogic łączy największe strony e-commerce na świecie z producentami z sektora marek konsumenckich, którzy konkurują o wirtualną półkę sklepową poprzez sponsorowane reklamy produktowe. Sprzedawcy detaliczni uzyskują przychód poprzez spieniężenie ruchu na witrynie przy użyciu natywnych reklam typu Cost-per-Click (CPC). W porównaniu do tradycyjnych strategii reklamowych, reklamy HookLogic łączą wydatki marketingowe producentów bezpośrednio ze sprzedażą detaliczną.

Criteo zamierza zintegrować swoją zaawansowaną technologię z procesem przewidywalnej licytacji oraz rekomendacji produktowych z rozwiązaniami HookLogic, co przyniesie producentom zwiększenie wydajności kampanii reklamowych oraz pozwoli sprzedawcom na dalsze spieniężanie ruchu na stronie poprzez HookLogic Exchange.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik