Blisko 400 milionów chińskich internautów buduje potęgę Państwa Środka w sieci. Ich wydatki rosną w tak szybkim tempie, że niedługo to Chińczycy będą wydawać najwięcej na świecie w internecie.
Chiński rynek nie przestaje zaskakiwać bardzo dobrymi wynikami finansowymi. Jak podaje serwis BBC News, powołując się na badania firmy iResearch, w 2009 roku przychody ze wszelkiej działalności online w Państwie Środka osiągnęły poziom 74,3 miliardów juanów (10,9 miliardów dolarów) - oznacza to 30-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim.
Bieżący rok powinien przynieść wzrost o 51 procent, do poziomu 112,3 miliardów juanów. Stanie się tak zapewne niezależnie od tego, czy Google z Chin się wycofa czy też nie. Liczba internautów w Państwie Środka już od kilku miesięcy wyższa jest niż liczba mieszkańców Stanów Zjednoczonych i dalej dynamicznie rośnie, zbliżając się granicy 400 milionów.
Wraz z bardzo szybkim wzrostem gospodarczym rośnie także chińska klasa średnia. Nie chce ona pozostawać w tyle za Zachodem, stąd też intensywnie korzysta z serwisów społecznościowych, robi zakupy w internecie czy też korzysta z gier online.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*