Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Centrum informacji o usługach telekomunikacyjnych i pocztowych

15-02-2007, 11:31

Użytkownicy usług telekomunikacyjnych i pocztowych potrzebują rzetelnego i obiektywnego źródła informacji. Tymczasem biura obsługi klienta operatorów nie zawsze posiadają kompleksowe informacje, a zdarza się, że przekazywane przez nie treści są sprzeczne - pisze UKE uzasadniając uruchomienie telefonicznego Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK).

robot sprzątający

reklama


Centrum uruchomiono dziś, 15 lutego, z inicjatywy Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), do którego napływa coraz większa liczba pytań kierowanych przez użytkowników usług telekomunikacyjnych i pocztowych.

CIK czynne będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15. Pod numerem telefonu 0 801 900 853 na pytania konsumentów odpowiadać będą pracownicy UKE zajmujący się prawami konsumenta w zakresie wspomnianych usług.

Jak informuje UKE, w nowym centrum informacyjnym można będzie uzyskać poradę m.in.:

  • jak reklamować rachunek telefoniczny,

  • na co zwracać uwagę zawierając umowę na usługi: telefonii stacjonarnej, mobilnej (komórki) lub o dostęp do internetu,

  • czego można żądać od dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,

  • kto to jest przedsiębiorca wyznaczony i jakie ma obowiązki,

  • jak można rozstrzygnąć spór z dostawcą usług itp.


Urząd zastrzega, że pracownicy CIK nie będą udzielali informacji spoza zakresu działania Prezesa UKE. Jednakże w miarę możliwości mają podawać informację, do jakiej instytucji należy się zwrócić w danej sprawie.

Stworzenie CIK powinno przyczynić się do bardziej świadomego korzystania z usług telekomunikacyjnych i pocztowych przez konsumentów - uważa Prezes UKE.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: UKE