Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ceneo przenosi sklepy odzieżowe do sieci

15-02-2011, 13:05

Niespotykane dotąd produkty oraz marki odzieży i obuwia mają pojawić się w pasażu odzieżowym porównywarki cen. Ceneo chce w ten sposób przekonać internautów do zakupów ubrań przez internet.

robot sprzątający

reklama


W porównywarce Ceneo istniała już wcześniej kategoria Odzież, obuwie i dodatki. Dokładnie po 6 latach od powstania porównywarki cen kategoria została przekształcona w osobny serwis (subserwis), co ma wyróżniać ją spośród innych.

>> Czytaj też: Przymierzysz odzież bez wychodzenia z domu

Sonda
Kupujesz odzież lub obuwie przez internet?
  • tak
  • nie
  • nie robię w ogóle zakupów przez internet
wyniki  komentarze

Przede wszystkim kupujący będzie mógł korzystać z filtrów, takich jak fason ubrania, marka czy jego cena. Odzież i obuwie będzie można także dobierać na podstawie rozmiaru i koloru.

- Przede wszystkim ubrania można zwracać (10 dni, wkrótce będzie to 14). Na Zachodzie popularną metodą jest kupowanie kilku rozmiarów bluzek z założeniem, że tylko jedną z nich się zostawi. Poza tym w serwisach bardzo ważne są dokładne tabele rozmiarów. I nad tym stale pracujemy – tłumaczy Anna Jasińska z Ceneo.pl

Moda na Ceneo ma być modą na kupowanie odzieży przez internet
fot. - Moda na Ceneo ma być modą na kupowanie odzieży przez internet
Jak dowiedział się Dziennik Internautów, Ceneo prowadzi już rozmowy z największymi markami odzieżowymi, aby w serwisie znaleźli się najważniejsi gracze rynku modowego, dotychczas nieobecni w internecie. W przygotowaniu są także usługi mające ułatwić kupowanie odzieży w sklepach internetowych.

>> Czytaj też: FashionStyle - startup o modzie spod rąk 18-latki

Pasaż odzieżowy Ceneo.pl, dostępny jest pod adresem: www.ceneo.pl/Moda


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *