Blog MMS o marketingu i public relations
Serwis Epr.pl uruchomił blog MMS całkowicie poświęcony tematyce marketingu i public relations. Blog skierowany jest o specjalistów PR i marketingu w firmach i agencjach oraz innych osób zainteresowanych tą tematyką.
reklama
Blog MMS daje internautom możliwość komentowania rzeczywistości marketingowej, z którą spotykamy się na co dzień, jak akcje ambientowe, kampanie billboardowe czy różnorodne eventy - czytamy w komunikacie prasowym.
Aby zostać współautorem bloga wystarczy zrobić zdjęcie MMS aparatem fotograficznym w telefonie komórkowym, dodać komentarz i wysłać prosto z telefonu na adres email eprmms@epr.pl. Ponadto firmy i agencje mogą stworzyć swój własny blog MMS, w którym będą relacjonować prowadzone przez siebie akcje i chwalić się w ten sposób osiągnięciami przed branżą i klientami.
- Blog MMS różni się od innych blogów tym, że można go redagować z każdego miejsca w Polsce i na świecie, nawet bez dostępu do Internetu. Wystarczy telefon komórkowy z aparatem fotograficznym i możliwością wysyłania MMS'ów. Zdjęcie i komentarz ukazują się na blogu w ciągu kilku minut od wysłania. - wyjaśnia Witold Sokołowski, redaktor naczelny serwisu Epr.pl.
Pod adresem www.mms.epr.pl można już oglądać pierwsze wpisy, m. in. przedstawiające inaugurację kampanii "Wybierz Markowe", Turniej Golfowy "President's Cup" by ING czy pierwszy firmowy blog prowadzony przez agencję reklamową Wizard.